23

331 15 3
                                    

-Tak jasne. To ja pójdę po jedzenie a wy film wybierzcie. Mają pójdziesz mi pomóc? - Zapytał.
-Tak- Odpowiedziałam.
Zrobiliśmy popcorn, wsypaliśmy chipsy do misek, wzięliśmy żelki, ciastka, truskawki i borówki plus picie. Powoli udaliśmy się do mojego pokoju, gdy sobie nagle i czymś przypomniałam.
-Artur gdzie jest Dominik i reszta? - Zapytałam gdy byliśmy już na schodach.
-Pojechali na nocny maraton filmowy. - Odpowiedział Sikorski. Weszliśmy do pokoju a chłopacy lezeli rozwaleni na kanapie. Artur zajął ostatnie wolne miejsce na kanapie, więc ja usiadłam na podłodze. Leondre wstał, żeby włączyć film i w drodze powrotnej podniósł mnie i posadziłna swoje kolana.
-Ciężka jestem.-Powiedziałam biorąc truskawke do ręki.
-Nie jesteś. - Odpowiedział mój chłopak.
-Jestem i koniec kropka, a teraz mnie puść idę usiąść na ziemię. - Powiedziałam patrząc wprost w jego oczy.
-Nie puszczę cię, a teraz daj buziaka.-Powiedział, a ja złożyłam całusa na jego ustach.
Oglądaliśmy film, niestety horror. Ja cały czas przytulałam się do Leo, ponieważ sie bałam. Przez co nie raz spowodowałam śmiech wśród chłopców oglądających wraz ze mną. Po filmie Charlie poszedł włączyć kolejny horror.
-No nie tylko nie horror, ja nie zasnę w nocy. - Powiedziałam dość smutna.. - Zasniesz skarbie, będę przy tobie. - Powiedział Bars i dał mi całusa w policzek.

Jestem Twoim Fanem|A.S.   [ZAKOŃCZONE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz