29

333 17 3
                                    

-Więc Maju czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moja księżniczką? - Zapytał uśmiechnięty chłopak.
-Tak! - Krzyknęłam i rzuciłam się w ramiona chłopaka. Ten tylko się zaśmiał i dał mi buziaka w policzek.
-Kocham cię. - Powiedział.
-Ja ciebie też. - Powiedziałam i dałam mu szybkiego buziaka.
-Yyy czy coś mnie ominęło? - Zapytał Dominik stojący w drzwiach. Ja z moim chłopakiem, jejku jak to pięknie brzmi, zaczęliśmy się śmiać.
-Otóż Dominiku oficjalnie ja i Maja jesteśmy razem! - Krzyknął Artur na cały dom.
-Jak ja skrzywdzisz zniszcze cię. - Powiedziałam Domino po czym podszedł nam pogratulować.
-Usłyszała krzyki co się dzieje. - Zapytał mój tata, który razem z dziadkiem stali w drzwiach.
-Nic tato, tylko Artur się drze. - Powiedziałam pokazując palcem na Arcziego.  A ten mi tylko pokazał język.
-Bo mam powód żeby się wydzierac. Bo mam najwspanialszą dziewczynę na świecie. - Powiedział Sikorski.
-To supi, kto to? - Zapytał Remo. A Artur zamiast odpowiedzieć podszedł do mnie i mnie pocałował.
-Gratulacje młodzi. Tylko pamiętaj jak skrzywdzisz moją ukochaną wnusie to ja mam karabin. - Powiedziałam mój dziadek. Zaśmiała się na jego słowa i go przytuliłam.
-Dobra to my pójdziemy doesn't mojego pokoju. - Powiedziałam uśmiechając I pociagnelam Artura za sobą. Ten gdy tylko zauważył moje łóżko rzucił się na nie.
-Głupek. - Powiedziałam uśmiechając pod nosem.

Dawajcie pytanka do bohaterów.

Jestem Twoim Fanem|A.S.   [ZAKOŃCZONE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz