Ah ben bu bölümü çok sevdim, yazdığımda kendim bile birkaç defa okudum, umarım severek okursunuz. Keyifli okumalar 🙏🏼
Kathleen göğsünü Rory'e yaslayınca, Rory başka hiçbir şey düşünemez oldu ve öpücüğü kısa tutma fikrini aklından sildi. Kadının dudakları o kadar yumuşaktı ki Tanrı'm neredeyse aklını kaybedecekti. Ellerini kadının çenesinden yumuşacık boynuna doğru kaydırdı ve baş parmağıyla boynunu okşamaya başladı diğer eliyle belini kavrayıp onu kendine doğru çekti ve öpüşü derinleştirdi.
Rory, Kathleen'in dudaklarını istila ediyor, yalıyor ve emiyordu, her dil darbesinde Kathleen yüksek sesle inlemekten kendini alamadı. Öpücüğün ilk anki yumuşaklığından ve naifliğinden artık eser kalmamıştı. Rory, onu korkutmamak için kendine verdiği telkinden kadın ona yaslanınca vazgeçti.
Kathleen istemsiz bir şekilde Rory'nin ensesindeki saçlarla oynuyor ve ona ayak uydurmaya çalışıyordu. Rory'nin dili dudaklarının üzerinde geziyor, sonra onları tuhaf bir mayhoşlukla ısırıyordu. Kathleen neyi arzuladığını bilmeden tek koluyla onun boynuna asıldı, ona doğru parmak ucunda yükseldi. Rory aniden dilini Kathleen'in dudaklarından içeri doğru kaydırdı, dil darbeleriyle beraber bacak arasına vuran sancıyla ona daha çok yaslandı, ne olduğunu anlamadığı bir arzuyla onunla daha çok temas etmek istiyordu.
Kathleen titremesini bir türlü engelleyemiyordu, Rory'i taklit edip ona aynı şekilde cevap vermeye başladı önce dilini adamın dudağının üzerinde gezdirdi, sonra yavaşça dudaklarını dişlerinin arasına alıp ısırdı ve öpücük artık engelleyemeyecekleri bir arzunun kapılarını açtı. Bu anın bitmesini hiç istemiyordu, tek istediği bu anda kalıp ona tutunmaya devam etmekti.
Rory, Kathleen'in şehveti ve ihtirası bu kadar çabuk kavraması karşısında şaşkınlığa uğradı. Karşısındaki bakire kadın onu iyiden iyiye tahrik etmişti. Bir homurtu eşliğinde şaha kalkmış erkekliğini Kathleen'e bastırdı, ona ilkel bir şekilde istediği şeyi gösterdi. Onu şimdi tam şu anda içine almak ve vücudunun her yerini damgalamak istiyordu. Ona ait olduğunu kelimelerle değil vücuduyla anlatmak... Bu engellenemez duyguyla vücudunun her noktası parçalanacakmış gibiydi. Ellerini Kathleen'in boynundan aşağı doğru indirip kadının kalçalarını kaldırdı ve kendisine bastırdı. Rory diliyle ağzının içine darbeler gönderiyordu, Kathleen neyi istediğini dahi bilmeden ona uyum sağlamaya çalıştı, kendini ona doğru daha çok bastırdı ve kalçalarını içgüdüsel olarak ritmik bir şekilde hareket ettirmeye başladı. Rory, Kathleen'in baştan çıkarıcı hareketleriyle kendinden geçti, kadın dilini ağzından içeri uzatınca kendini un ufak olmuş gibi hissetti.
Rory, arkasında duyduğu ayak sesine doğru vahşi bir şekilde neredeyse hırlayarak döndü ve Kathleen'i korumacı bir şekilde arkasına sakladı. Bu anı bozan şeyi elleriyle parçalamak ve yoketmek istiyordu.
Gelenin Aiden olduğunu görünce kendine geldi, böyle bir anda önemli değilse Lordunu rahatsız edecek hiçbir şey yapmazdı. Kathleen'i istemeden arkasında bırakıp büyük adımlarla Aiden'ın yanına gitti."Misafirlerimiz var Rory." Dedi ellerini önünde kavuşturup.
"Halledemeyeceğin bir şey miydi gerçekten Aiden?" Diyerek homurdandı. Aiden şırıtışını engelleyemedi, zaten engellemek istediği falan da yoktu. Henüz farkında olmasa da lordu kadından iyiden iyiye hoşlanmaya başlamıştı, hem de bir İngiliz'den... Ona kalırsa sorun yoktu lordu çok uzun yıllardır yas tutuyordu ve artık mutlu olmak onun da hakkıydı. Klanı için yaptığı fedakarlıklar ona hiçbir zaman mutluluk getirmemişti sadece sorumluluk getirmişti tıpkı ilk leydileri gibi, kim bilir belki de kadına aşık bile olabilirdi."Uzun zamandır bizi izliyorlar, küçük bir çete sayılmaz." Dedi Aiden ve lordunun emirini beklemeye başladı.
"Gidelim." Dedi Rory, bacaklarının arasındaki kabartı canını sıktı ve lanet okudu.
*****
Gelen grup sayıca onlardan daha fazlaydı, onları ilk farkettikleri anda saldırmadıkları için Rory'nin canı sıkıldı. Başka zaman o kadar sorun etmezdi zorlu çatışmalardan hoşlanırdı, ancak yanlarında Kathleen varken onlara bu kadar yakın olmaları fikri Rory'nin canını sıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Gelin (TAMAMLANDI)
Fiction HistoriqueRory Campbell karısını ve kızını büyük yangında kaybettikten sonra evlenmeyi bir daha asla düşünmemişti. Ancak Kralın emriyle Tanrı cezasını versin bir İngiliz'le evlenmek zorundaydı, kral arkadaşı da olsa onun emirlerine karşı gelecek kadar aptal d...