Hora Olymp, Řecko
V síni mramorového chrámu, stojícího na vrcholu hory Olymp, probíhá shromáždění Rady bohů.
„Svolal jsem vás, neboť má dcera Athéna vám chce sdělit důležité zprávy." prohlásí Zeus, vládce Řecka.
„Děkuji otče. Do Athén dnes připlula loď z Egypta a na ní dva polobohové, o kterých jsem vám již říkala.
Mají v plánu dojít až sem a požádat o pomoc proti bohu zla Sutechovi.Ten se skutečně jeví velmi mocný a nebezpečný, proto radím, abychom jim pomohli."
„Proti tomu důrazně protestuji, máme dost svých starostí. Ať si egypťané řeší své problémy sami." odporuje Árés.
„Souhlasím s Áréem," přiklání se k bohu války Héra, manželka Dia a vládkyně nebes.
„Připluli, aniž by nás požádali o svolení. Nemohou čekat, že jim vyhovíme."„Svolení dostali, Héro," přeruší ji Poseidon, pán moří, „osobně jsem jim povolil plout mou říší.
Copak jste už zapomněli, že nám jejich vládce Re kdysi pomohl proti Kronovi? Dlužíme jim to."
Zeus se na svého bratra zamračí a odvětí:
„To už je dávno. Nechce se mi zaplétat do cizí války. Musíme chránit Řecko. Má ještě někdo nějaký názor, o který by se chtěl podělit?"
Všichni bohové mlčí, jen Afrodita si vezme slovo:
„Mě by zajímalo, kdopak to vlastně připlul, Athéno?"„Syn samotného vládce nebes Hora a syn boha Sutecha. Vzepřel se otci a téměř zemřel, když se ho pokusil zapudit.
Oba jsou velmi mocní.
Ale nemysli na to, že by sis pohrála s jejich city, Afrodito.
Ti dva jsou pár."„Ach." povzdychne si bohyně lásky smutně, „V tom případě mě už nezajímají."
Ostatní bohové přemýšlí a mlčky hledí na Dia, jak rozhodne.
„Dobrá tedy, budeme hlasovat.
Kdo je pro poskytnutí pomoci Egyptu?"Zvedne se několik rukou. Zeus se v duchu ušklíbne. Skvěle, je jich málo.
„Pro jsou tedy Athéna, Artemis, Apollón, Hekaté a Poseidon.
Takže pět proti sedmi. Je rozhodnuto, že žádná pomoc nebude.Přesto jim nesmíme ublížit. Mohlo by to začít válku. Necháme je nestvůrám.
Máte všichni zakázáno jim pomáhat."Athéna je, i přes nepřízeň otce a rady, rozhodnuta mladíkům alespoň poradit.
Není ale jediná, kdo má své plány.
Árés si nechce nechat ujít příležitost vyvolat válku bohů a jeho patrona bude tato záležitost jistě také zajímat...Hora Orós
V paláci temnot naslouchá pán titánů černému stínu.
„Vládce Krone. Příkaz lorda Sutecha je jasný. Znič ty dva polobohy, kteří dorazili do Řecka. Odvážili se postavit mému pánu a musí být potrestáni."
„Proč si je Sutech nezabije sám, když je tak mocný?"
„Ten posměšný tón se mi nelíbí, Krone. Sutech se připravuje na válku s Horem a netouží provokovat i Olympany.
Vyřídíš to TY!"Stín zmizí a Kronos si povolá své pobočníky.
„Slyšte. Do Řecka připluli dva egyptští polobozi. Musíme je zničit dřív, než si získají důvěru Olympanů.
Hyperione, pošli jim na uvítanou pár drakén a kyklopů.
Uvidíme, zda jsou skutečně tak silní, jak tvrdí ten všivý Stín.
Pokud přežijí, využijeme služeb našeho informátora z Rady.S trochou štěstí vyvolá válku mezi Egyptem a Olympem.
Bohové budou oslabeni a my je pak snadno dorazíme..."
ČTEŠ
Sutechův syn ✓
ПриключенияJaký může být osud mladého puberťáka, který se znáhla dozví, že je synem boha zla? Jak jeho život ovlivní jemu podobní? A co když dostane úkol, na jehož splnění závisí samotná rovnováha? Upozornění! LGBT postavy!