Nad rovnováhou světa se začínají stahovat mračna.
Po povraždění řeckých a severských bohů moc Chaosu vzrostla.
Zdi Apopova vězení ještě drží, avšak pomalu praskají a slábnou.Když už nežije Maat, udržují Pořádek králové Hori a Seth.
Jenomže současná situace jejich vládě nepřeje. Dva trůny se otřásají a hrozí, že se zbortí.Egyptští bohové již volají po nové vládě a oba nositelé královských insignií jim už dlouho vzdorovat nebudou.
Skutečnost, že právě jejich syn rozpoutal peklo na zemi, je zcela zlomila.
Jakub se zhroutil a Lukáš se zavřel ve Velké Medvědici.
A vlády se prozatím musel ujmout Thovt, společně s Eset a Anupem.
Ti jediní, krom Rea a Tří, zůstávají věrni koruně.Ostatní, v čele se Sachmet, hledají Davida SethHora.
Ve hře jsou ovšem ještě Meretseger se svou dcerou a také Kek, který nemá ani tušení, že svou roli již sehrál.
Trůní sál egyptských vládců
Králové Jakub Hori a Lukáš Seth, usazeni na svých trůnech, nervózně pozorují dav shromážděných bohů.
Ti zvědavě hledí na vládce, čekajíc na prohlášení, které je snad uklidní.Když se po levé straně trůnů zhmotní sluneční bůh Re, Amon/Tenemu, Nun a Heh, v shromáždění to zašumí.
Co se asi děje, že byli povoláni i tito Prastaří?Před pódium předstoupí Thovt a úderem hole do mramorového dláždění sjedná klid.
Pak zvučným hlasem praví:„Kdo se opovážil svolat všechny do tohoto sálu?“
Bohové jsou zmateni. Mysleli si, že byli povoláni Jakubem.
„Já.“ ozve se z jednoho rohu a k trůnům přistoupí bohyně v černých šatech a s hlavou kobry. Doprovází ji mladá žena a postava v kápi.
„Meretseger. Jakým právem jsi přivedla na toto místo svou polobožskou dceru? A kdo je ten skrytý?“
„Právem moci, Thovte.
Ptáš se, kdo je můj společník? Představuji ti svého syna, Alexe. Neboli jinak, Keka.“Thovt, stejně jako ostatní, zalapá po dechu:
„Tvůj syn? Ale, já myslel, že je synem Kuka.“
„To také je. Ale jeho matkou jsem já. A vzhledem ke skutečnosti, že ho miluje následník trůnu, je vaším budoucím králem.“
„Nikdy nedovolíme, aby se ten vrah SethHor stal vládcem!“ zasáhne do hovoru Sachmet.
„Nikdo tě o svolení nežádá, kočko. Prostě se tak stane. Jinak zabiju každého, kdo bude mé korunovaci bránit.“ prohlásí David, jenž se zde právě objevil.
Nato se otočí k pódiu:
„Zdravím, otcové. Pokud nechcete mít na svědomí smrt polobohů z Řádu, okamžitě mi předáte korunu.“
Lukáš s Jakubem přejedou pohledem bohy, v jejichž tvářích se zračí strach. Bojí se o své děti.
Vládcům je jasné, že pokud neustoupí synovi, budou k tomu donuceni.Vstanou proto z trůnů a Jakub Hori praví:
„Poklekni, synu.“
David tak učiní a Jakub pokračuje:
„Princi regente Davide SethHore. Jménem Světla a Pořádku, tě tímto korunuji králem egyptských bohů.
Žij v pravdě a světle. Konej Maat.“
ČTEŠ
Sutechův syn ✓
AdventureJaký může být osud mladého puberťáka, který se znáhla dozví, že je synem boha zla? Jak jeho život ovlivní jemu podobní? A co když dostane úkol, na jehož splnění závisí samotná rovnováha? Upozornění! LGBT postavy!