Mezitím v Egyptě
Kdesi v Duatu, nejhlubší propasti, ještě níže, než se nachází řecký Tartar.
Černý Stín se vznáší před branou cely, jež nemůže být spatřena žádným zrakem.
Brána se mohutně otřásá, jak se její obyvatel snaží prorazit si cestu ven.„Nenamáhej se. Poté, co jsi myšlenkou zplodil svého syna, Re tvé vězení utěsnil prastarou magií mocnější, než jakou vládne kterýkoliv bůh.
Ven se nedostaneš, dokud nepadne sama Maat.“„Kdo jsi?“ ozve se zpoza brány tichý sykot.
„Přišel ses mi vysmívat?“„Jsem ten, kdo přivedl tvého syna k Sutechovi. A jsem ten, kdo doporučil jeho obětování.“
„Ty jsi ten Stín, Sutechův rádce. Nechal jsi mého syna zabít!
Až se odtud dostanu, zničím tě.“Brána se opět otřese. A Stín se jen temně zasměje.
„Uklidni se. Mě zabít nedokážeš, Hade. Jsem víc, než tušíš. Jsem starší, než ty. Starší, než všichni bohové. Chceš mě zabít?
To není možné. Jsem tvůj tvůrce, Apope, démone Chaosu.“„Ty jsi...? Ale to není možné! Jak?“
„Jsem. Byl jsem zapomenut. Narozdíl od mých bratrů mě nikdo neuctíval.
Byl jsem roztrhán a uvězněn.
Ale nyní se opět formuji.
Po tolika tisících letech můj plán k návratu vychází.
Rozpoutám válku bohů nevídaných rozměrů.A až bude chaos dost silný, osvobodím se a prohlásím za vládce.
Pustím tě ven a dopřeji ti pomstu.
Válka je již na spadnutí. Brzy bude zahájena první fáze.
A moji uctívaní bratři do ní nesmí zasáhnout.“„Re zasahuje.“ odporuje Had.
„Ano,“ přitakává Stín, „protože se změnil. Ale nikdy nebyl jedním z nás. A ta změna jej stála příliš mnoho.
Stal se tvým opakem. Protiváhou.
A přesto ho musí chránit jiní bohové.Re nemá moc postavit se mně, který zplodil tebe.
Jediný, kdo by mohl být dost mocný, aby můj návrat ohrozil je Sutech.
Proto jsem ho zaměstnal tou směšnou válkou proti Horovi a pokud jeho syn najde způsob k porážce svého otce, nic mi nebude stát v cestě.Protože já jsem První a Nejstarší.
Já jsem původ všeho.
Já jsem sama temnota...Trůní sál bohů
Hor je zkleslý.
Sutech zahájil tažení za jeho trůnem a vládou.
Egypt je na pokraji války.
Kdysi úrodná údolí Delty se pomalu mění v poušť.
Oázy vysychají pod spalujícím žárem slunce.
To nečiní Re.
To se Aton, samotný sluneční koutouč, mstí za svůj útlak.Zemětřesení a bouře sužují města.
Pouze tři jsou zatím ušetřena:Veset, sídlo mocného Amona z Osmera;
On, město Atuma Stvořitele a Rea, nejstaršího z bohů;
a Edfú. Útok na Horův chrám bude znamením, válečným činem.
V okamžiku jeho napadení vypukne Válka bohů.Hor se bojí. Má strach o Egypt.
Jeho pozice je slabá, jako nikdy předtím.
Mnoho bohů jej opustilo a přidalo se k Sutechovi.
S vládcem zůstalo jen čtrnáct hlavních a pár desítek nižších.
Nepřítel má převahu.
Stovky bůžků a osmnáct hlavních bohů.
Alespoň, že Apop je pečlivě uvězněn a nemůže se toho všeho zúčastnit.O osudu království Obou zemí rozhodnou následující dny.
Stále je tu však naděje v podobě Jakuba a Lukáše.
Možná jediná..
Sluneční palác
Sluneční bůh Re je ponořen do myšlenek.
Taková strategie a plánování se Sutechovi nepodobají.
Již slyšel o jeho tajemném rádci.
Co je asi zač, ten stín po boku Rudého boha?Jeden z Anupových služebníků, které pověřil střežením Apopova vězení, mu sdělil, že toho stína zahlédl u brány cely.
Jen škoda, že neslyšel, o čem mluvili.Re má ze stína špatný pocit.
Cítí, že se blíží pohroma.
Neštěstí, které zasáhne celý svět.Chaos sílí a Maat slábne.
Reova dcera, bohyně pravdy a harmonie umírá a on jí nedokáže pomoci.
Pouhá její existence chrání světlo, jež pomalu pohasíná.Jestliže Maat zemře, kouzla, která byla vyvolána na Počátku, zmizí a vypustí zlo a temnotu horší, než je Had chaosu.
To nesmí dopustit.
Musí povolat ostatní prastaré.
Snad společně dokáží udržet Řád.
V opačném případě všichni zahynou a svět pohltí tma...
ČTEŠ
Sutechův syn ✓
AdventureJaký může být osud mladého puberťáka, který se znáhla dozví, že je synem boha zla? Jak jeho život ovlivní jemu podobní? A co když dostane úkol, na jehož splnění závisí samotná rovnováha? Upozornění! LGBT postavy!