Lukáš
Dneska mi zavolal kamarád Tomáš a pozval mě na nějakou přednášku o starověkém Egyptě.
Ví, že jsem do něj blázen, stejně jako on.
Přednáška se koná v jedné učebně Obchodní akademie v Karlových Varech, kde bydlím.
Nevadí mi to, protože tam po prázdninách nastupuji jako student.
Když dorazím před školu, Tom už na mne čeká. Není zde poprvé, jelikož podobné přednášky se konají pravidelně.Při vstupu do správné učebny zjišťujeme, že několik lidí, převážně dospělých, již sedí na místech. Během deseti minut se místnost zaplní zcela.
Po chvíli dorazí i přednášející a vyrazí mi dech.
Takový dědek! Vždyť sotva leze, musí se opírat o dřevěnou hůlku.
Jenže, když promluví, zalapám po dechu. Má tak silný a zvučný hlas! Začne hovořit o mytologii, o bozích a jejich schopnostech, činnostech a bitvách.
Jeho vyprávění je poutavé a dozvídám se plno nových věcí.
Nejvíce se mi líbí příběh o Sutechovi. Pokaždé, když o něm čtu, nebo slyším, mám takový zvláštní pocit, jenž mě naplňuje.Přednáška se chýlí ke konci, děda se se všemi loučí, ale Tom se odejít nechystá.
„Počkej, Luky, seznámím tě s profesorem."
„On je učitel?"
„Jo, učí egyptologii, ví snad vše, uvidíš. Á, už je tady. Dobrý den, pane profesore."„Zdravím tě, Tomáši. Tohle bude zřejmě Lukáš, že?"
On mě zná??
„Dobrý den, ano, jsem Lukáš."
Podáme se ruce a jako bych dostal elektrickou ránu. To je zvláštní.
„Poslyš, Lukáši. Měl bych pro tebe takovou nabídku. Rád bych tě pozval do jedné společnosti, jíž jsem členem. Je to moderní organizace, která se zabývá historií a mytologií Egypta. Možná by tě to mohlo zajímat.
Jmenuje se Řád Maat."Jsem překvapený, ale rád souhlasím. Egypt opravdu miluji.
A ten název je velmi zajímavý.
Řád Maat..To jsem ještě netušil, jak moc mi ta nabídka změní život...
ČTEŠ
Sutechův syn ✓
AventuraJaký může být osud mladého puberťáka, který se znáhla dozví, že je synem boha zla? Jak jeho život ovlivní jemu podobní? A co když dostane úkol, na jehož splnění závisí samotná rovnováha? Upozornění! LGBT postavy!