Souhvězdí Velké medvědice
V tmavé síni, kde je možno pozorovat hvězdy, sedí na bronzovém trůnu do myšlenek ponořený mladý bůh.
„Deben zlata za tvé myšlenky.“
K sedícímu muži přistoupí jeho manžel a pohladí jej po tváři.
„Kubí. Přemýšlím o našem synovi.“
„Mluvil s tebou Moncev?“
„Ano. Čekali jsme to, ne?
Tušili jsme, že bude velmi mocný. Otázkou zůstává, jak se svou silou naloží.“Jakub na Lukáše udiveně pohlédne:
„Myslíš, že ji nezvládne? Přece mu pomůžeme, zlato.“
Lukáš se usměje.
„To ano, ale i tak musíme být obezřetní. Ostatní ho chtějí získat na svou stranu.
A teď ještě víc.“Jakub se zhluboka nadechne a praví:
„Ano a proto jsem přišel. Moncev si pustil pusu na špacír.
Několik bohů nás požádalo o audienci.“Lukáš se zvedne z trůnu a přikročí k manželovi.
„Pak je nesmíme nechat čekat.“
Chytne Kubu za ruku a oba se přenesou pryč.
Trůní sál egyptských bohů
Shromáždění bohové vzhlíží ke dvoum trůnům, stojícím na vyvýšeném pódiu.
V jednom je usazen muž v modré suknici se sokolí hlavou, na níž má nasazenou Dvojí korunu království Obou zemí, ve zkřížených rukou drží faraonské odznaky moci. Berlu a důtky.
Vedle něj sedí jeho božský manžel a spoluvládce v rudé suknici s hlavou psa. V levé ruce Anch, v pravé mocné žezlo was z nebeského železa.
Po pravé straně pódia stojí bůh moudrosti Thovt s hlavou ibise; po levé ebenově černý bůh smrti Anup s hlavou šakala.
Lukáš si pozorně prohlíží čekající.
Jsou zde celkem tři frakce, které se utvořily po smrti Hora a Sutecha.Kruh Maat.
Skupina těch, jež přímo podporují Jakuba a Lukáše.Eset, Anup, Usir, Hathor a Nebthet.
Poslové války.
Odmítají spojenectví s Olympem a Asgardem. Už deset let se snaží prosadit kolektivní vládu božstev válek a bojů.Sachmet, Sobek, Selket, Nechbet a Neit.
Ti ze stínů.
Nesouhlasí s posly války, ale ani s vládci. Raději by na trůnu viděli opět Rea.Meretseger, Vadžet, Bastet, Sokar a Chnum.
Tři pětice bohů, kteří se snaží prosadit vlastní zájmy.
Nicméně zatím neuspěly, neboť téměř vždy se ostatní postavili na stranu Dvou trůnů.Přesto se může stát cokoliv. Už jen to, že se Poslové a Stíny spojili a vynutili si příchod SethHora značí oslabení současné vlády.
ČTEŠ
Sutechův syn ✓
AdventureJaký může být osud mladého puberťáka, který se znáhla dozví, že je synem boha zla? Jak jeho život ovlivní jemu podobní? A co když dostane úkol, na jehož splnění závisí samotná rovnováha? Upozornění! LGBT postavy!