Lukáš
Po zjištění, že můj přítel Jakub je syn Hora, kterého chce můj otec, jsem se rozhodl zjistit vše o tom, proč ho mám vlastně unést.
K čemu jej Sutech potřebuje?
Požádal jsem Kubu, aby počkal v pokoji a sám se vydal k mistru Ramoseovi. Jestli někdo ví, co se děje, je to on.Sedím v mistrově pracovně naproti starému muži a vyprávím svůj sen i náš rozhovor s Jakubem. Nevynechávám ani své rozhodnutí, postavit se otci.
Dle Ramoseova výrazu soudím, že něco podobného očekával. Nicméně, můj vlastní úmysl jej zřejmě překvapil.
„Takže, pokud tomu dobře rozumím, Sutech chce, abys mu přivedl Horova syna a ty to odmítáš. Musím přiznat, že jsi mě překvapil, Lukáši. Zdá se, že v tobě převládá víra v Maat.
Přesto velmi riskuješ, když chceš otci vzdorovat.
Ještě nikdo Sutecha neporazil a nikdo, krom Hora a démona Apopa ani nepřežil souboj s ním.Možná by tu bylo jisté řešení, je však nadmíru nebezpečné a já sám o něm nesmím mluvit.
Jedná se o velké tajemství, které smí odhalit pouze nejvyšší rada Řádu."
Zvláštní, měl jsem za to, že Řád vede právě Ramose, když jej založil. Ale možná je ta rada něco jako dozorčí orgán. Zeptám se mistra.
„Ano i ne. Nejvyšší rada opravdu dohlíží na celou organizaci a já jsem její předseda.
V tomto případě však musí rozhodnout většina.Přijďte s Jakubem za hodinu do Bílého pokoje v nejvyšším patře. Členové rady jsou rozptýleni po celé republice, avšak dnes je svolám sem."
O hodinu později přicházíme s Jakubem do Bílého pokoje, kde již na nás čeká Ramose.
„Nuže, ještě před tím, než se setkáte s radou, něco vám o ní povím.
Jak víte, Egyptu vládlo Devatero, čili seskupení devíti prvních bohů.
Rada Řádu má též devět členů, ovšem v tomto případě se jedná o nejmocnější polobohy.
Chovejte se k nim s úctou i proto, že jsou tak staří jako já.Všichni nosí egyptské jméno; někteří řeckou podobu jména svého božského rodiče; jiní jméno odvozené, podobně jako kdysi faraoni a ostatní se nazývají podle dávných kněžích.
Pojďte, je čas vás vzájemně představit."
S těmito slovy Ramose přistoupil ke zdi, na níž je vypodobněn Anch, symbol věčného života.
Dotkl se ho, zeď zmizela a my vstoupili do kruhové místnosti s velikým kruhovým stolem z bílého dřeva.Kolem stolu sedělo osm lidí, na devátou židli usedl sám předseda a pokynul nám, ať si sedneme na taburety, jež pro nás vyvolal.
Jakub i já jsme se nejprve poklonili radě a až po té usedli k nim.Ramose nás přivítal a sdělil ostatním starším naše jména a původ. Poté představil samotné členy.
Ze všech přítomných přímo sálá mocná síla.
Jsou to polobohové a zkušení mágové. Snažím se zapamatovat jejich jména, vždyť nikoho tak mocného jsem ještě nepoznal.Isis -dcera Eset, bohyně magie
Clara -dcera Hathor, bohyně hudby a lásky
Neferet -dcera Maat, bohyně pravdy a harmonie
Amonet -dcera Amona, boha vzduchu a větru
Anubis -syn Anupa, boha smrti a pohřebišť
Ptahotep -syn Ptaha, boha řemesel a umění
Chnúmis -syn Chnuma, boha stvoření a plodnosti
Osiris -syn Usira, boha podsvětí a zemřelých
Ramose -syn Rea, boha slunce a ohně
Když je tak pozoruji, začínám mít strach. Rodič žádného z přítomných není přítelem Sutecha, na druhou stranu, já se přece chci otci vzepřít, takže by mi teoreticky mohli pomoct.
Ramose jim sdělil, jak se věci mají a mezi ostatními se rozhořela prudká debata, která přešla ve vášnivou hádku.
Jedno je jisté, nikdo z nich nechce obětovat Jakuba (což mě těší).
Ten na to všechno nevěřícně zírá a ve chvíli, kdy Isis, dcera Horovy matky, navrhla mou likvidaci, vztekle vykřikne:„U všech bohů, dost už!"
Všichni překvapeně ztichli.„Jak můžete být tak zlí a povrchní a necitelní!
Mluvíte tu o tom, že mi zabijete přítele, mou lásku. Kluka, který chce jen kvůli mně bojovat se Sutechem, kterého se vy všichni bojíte.
Je mi z vás na nic. Pokud mi chcete opravdu pomoct, řekněte nám, proč mě Sutech chce a poraďte, jak ho máme porazit."Ramose hledí na mého miláčka, který umlčel osm nejsilnějších polobohů Egypta a usmívá se nad touto situací.
Ostatní jsou v šoku nad tou drzostí.
Po dlouhém mlčení promluví dcera Maat:„Jsi moudřejší, než jsem si myslela, synu Horův a máš větší cit pro dobro, než mnozí z nás.
Říkáš pravdu a my nemáme žádná práva požadovat smrt Sutechova syna, jenž se sám přiklonil ke světlu a odvrátil od zla svého otce."„Souhlasím," pronese Anubis, „povím ti, proč po tobě Sutech tak touží.
Jsi jediný smrtelný syn vládce nebes a zároveň jeho jediná slabina.
Sutech po právu věří, že pokud tě bude mít ve své moci, může tě vyměnit za egyptský trůn."Jakub zbledne.
„A-ale, to by přece Hor neudělal.."Isis se smutně usměje a odpovídá:
„Právě, že ano..."
ČTEŠ
Sutechův syn ✓
AventuraJaký může být osud mladého puberťáka, který se znáhla dozví, že je synem boha zla? Jak jeho život ovlivní jemu podobní? A co když dostane úkol, na jehož splnění závisí samotná rovnováha? Upozornění! LGBT postavy!