Sziasztok! Tudom, hogy akinek tetszik, a másik storym, az már nagyon várja az új részeket. De egyszerűen, nincs ikletem, ehez meg, nagyon is van. És légszives, olvadt el, hogy megismerd, és meg tudj egy pár dolgot, a szereplőkről. 😘❤😅
Puszii 💋Sziasztok! Sophie Shake vagyok, 15 éves. A Carnew közép iskolába fogok járni. Van egy bátyám, aki 9 évvel idősebb nálam. A szemem barna, egy nagyon halvány zöldes árnylattal, és a hajam derék alá érő hosszú szökés-barna haj. Nem festem a hajam, mert jobban szeretem, a természetes dolgokat. A kedvenc színem, a fekete, és a bordó.
Amie With a nevem, egy idős vagyok Sophival, és ugyan abba az iskolába járunk. 3 éve ismerjük egy mást, és azóta legjobb barátnők is vagyunk. Hajam barna, alul szőke, mell fölé érő. Szemüveges vagyok, de ez engem nem zavar, sőt szeretem is. A hajamat mindig valahogy felkötöm, te legtöbbször konytyba hordom. És a szemem színe szürke.
Az én nevem Dotti Line, 17 éves. Az iskolában van egy klubb, ahol videózni szoktunk, "fellépésekre" járunk, énekelünk, táncolunk, és ezzel szponzoráljuk, az iskolát. Valamikor órák közben is, fel szoktunk venni egy-egy jelenetett. Az igazgató elszokott vinni néha más városokna is, és ott találkozunk emberekkel, viccelünk velük, táncolunk, énekelünk. És ez a klubb ne MAGCON. Amúgy meg, a hajam színe szőke, szemem barna. És van egy barátom, akivel már, 2éve járok. A neve pedig, Cameron Dallas.
Lara Smith, az én nevem. Én is 17éves vagyok, Dotti a gyerek kori barátom, egyben a leges legjobb. Imádom az ázsiai dolokat, úgy is sminkelek, úgy öltözködöm, és a szőke, vál alá érő hajamat is úgy hordom. Mindig mosolyokog, bármi is történjék, és csak a barátaim közt is, csak Dottinak mutatom meg, a síros énem. És én is, egy MAGCON tag vagyok, a sok közül.
Cara Only, a becses nevem. 17. Élet évemet élem. Imádom a MAGCON-os barátaimat. És ahogy mindenkinek, nekem is megvan, a saját egyéniségem. Fekete göndör a hajam, szemem, és a bőröm színe is barna.
Jane Bond. Engem így hívnak. 16 éves vagyok, és van egy nővérem, aki 25 éves, és a barátjával él. Rövid sötét barna a hajam, szemem zöld.Én lennék, Ana Bond. 25éves vagyok, és tavaly, a barátom megkérte a kezem. Már már 2 éve vele élek. Mell alá érő, sötét barna hajam van, szeplős vagyok, és a szemem zöld. Nekem, és barátomnak is, van egy hugunk, akik jól ki is jönnek egymással.
Skylynn Floyd, 7éves vagyok, van két bátyám. A bátyáimmal ellentétben, szőke a hajam, és barna a szemem.
YOU ARE READING
Good Decision. (Jó Döntés.)[Cameron Dallas] BEFEJEZETT
RomanceHa igazán szaftos, Cameron Dallas-os story-t akarsz olvasni, akkor megéri, ebbe is bele kukkantani. 😋 „-Biztos jól vagy már? -kérdezi a fiú. -Igen, már jól vagyok, köszönöm. -válasszóltam neki, mosolyogva. -Egyépként, Cameron Dallas vagyok. -nyúj...