1 évvel később, augusztus 26.-án.
X Sophia szemszögéből X
–A tőled kapott cuccaim?–kérdezi idegesen Cameron.
–Meg van. –válasszolom unottan.
–A töltőm? –néz körbe.
–A kézi poggyászba –fújjom ki a levegőt.
–A telefonom? –kezdte el fogni a fejét, és ismét körbe nézett a már üres szobájába.
–A zsebedben van Cameron, nyugi már! –fogtam meg a válait, aztán nyugtatás képpen a kezeit kezdtem el simogatni. –Mikor indul a gépetek? –kérdeztem meg mosolyogva.
–Két és fél óra múlva. –teltek könnybe a szemei.
–Akkior lassan ideje lenne indulnotok. –lepte az én szemeimet is könny fátyol. De már egyikünk se bírta, így a sós folyadékok utat engedte maguknak. Egy hosszú csókba kezdtünk, amit a fiúm anyjának a hangja zavart meg.
–Cameron itt a taxi, mennünk kell! –ordította Gina. A fiú felkapta a cuccait, és a két böröndjét meg maga után húzta. Természetes én is segítettem neki, mert eléggé sok minden volt nála. Hát mondjuk nem is csodálkozok, hisz ez négy év. Ahogy leértünk a lápcsőn, a fiú még gyorsan körbenézett és egy könnyes búcsút vett az otthonától. Ahogy figyelmesen mindent végig nézett, az állataitól is elbúcsúzott. Csak egy kutyust vitt magával és az is Belle, és azért őt, mert ő volt vele az első költözésénél is. A kutyát abba az állattartó kézi poggyászba tették, és az úgy volt az anyja kezébe, ami már a sárga kocsi hátsó ülésén kubasztott. Cameron a ház előtt megállt, s míg a taxis pakolta be a bőröndöket a csomagtartóba, mi addig könnyes búcsút vettünk.
–Nagyon fogsz hiányozni. –mondtam neki, és közben meg a sós könnyeket izlelgettem a számban.
–Nekem is. –ölelt szorosan magához.
–Igérd meg, hogy egy lányra se tekintesz úgy mint rám. A táv kapcsolattal folytassuk, és minden nap legalább négyszer hívni fogsz. Ha van egy perce szabad időd is, akkor már hívsz is, és mindenről beszámolsz nekem. És ha oda érsz, akkor hívj!–magyaráztam neki a szabályokat, ahogy eltávolodtunk egymástól. A fiú nevetve bólogatott, de közben meg jegyezte fel az kis agyába.
–Értettem. –mosolyodott el.
–Igérd meg, és én is megigérem!–nyújtottam neki a kis ujjamat.
–Igérem.–fonta körbe az ő ujja az enyémet. Aztán anyuéktól is elköszöntek, a magcon tagjaitól, a nővérétől, a bátyámtól.
–Vigyázz magadra haver! –szólítja fel Nash. És így tovább mindenki. Már szinte mindenki könnyezett, és szomorúan mosolygott.
–Francba, én akkor sem fogok sírni! –fordult el Matt. Szomorúan nevettünk, de legalább ez feldobta az egészet.
–Jajj.. Gyere ide öcsikém! –futott oda hozzá a nővére. Ő is sírva puszilta meg az öccse homlokát, majd a szuszt is kinyomta belőle, úgy szorította magához. Ahogy Sierra elment onnan, az én bátyám is oda ment Cameronhoz.
–Na jól van, hiányozni fogsz. –ölelte meg ő is. Aztán ahogy mindenkitől rendesen elbúcsúzott a pasim, és Gina-tól is könnyesen elmonták az utolsó tets közeli mondatokat, Cameron felém fordult.
–Istenem, el sem hiszem, hogy ez történik. –sírtam el magam megint, és a gombóc egyre nagyobb lett a torkomban. –Annyira szeretlek. –estem neki, és szorosan a kezembe közé fűsztem őt. Ő is ugyan így tett, és lehetett az érezni, hogy sose szeretne elengedni. Mélyen beszippantottam az illatát, hogy ebbe a 4 évbe mindig velem legyen. Már az én könnyemmel ázott a fölseje, de őt ezt egyátalán nem zavarta. Aztán lágyan, és nagyon érzelmesen megcsókolt. Olyan volt, mintha ebbe a csókba akarta volna elmondani, és bele fektetni minden érzését. Ahogy a csókot abba hagytuk, a fiú a homlokát az enyémnek döntötte, és a két keze közé fogta az arcom. –Na jó, most már mennyél. –suttogtam neki, amire ő nagy nehezen eltávolodott tőlem, majd egy szeretlek szóval a sárga autóhoz ment. Csak néztem és néztem, hogy hogy távolodik el az autó, és vele együtt az én szerelmem is. És itt már nem bírtam magam tartani, fájó zokogásba kezdtem, amire anyu jött oda, és szorosan magához ölelet. Anyu csak az hajtogatta, hogy sajnálja. A többiek is csepegtették a könnyeiket, és azok a fiúk akik le éretségiztek azok inni mentek, Hayes és Brandon megöleltek, majd ők is tovább mentek. A többi lány barátnőm vígasztalni kezdett, de Am mondadójára tovább álltak ők is, hogy most ne zavarjanak engem. Ott volt Hayes barátnője, akit Holly-nak hívnak, pontosan Holly Stofler-nek nevezték
YOU ARE READING
Good Decision. (Jó Döntés.)[Cameron Dallas] BEFEJEZETT
RomanceHa igazán szaftos, Cameron Dallas-os story-t akarsz olvasni, akkor megéri, ebbe is bele kukkantani. 😋 „-Biztos jól vagy már? -kérdezi a fiú. -Igen, már jól vagyok, köszönöm. -válasszóltam neki, mosolyogva. -Egyépként, Cameron Dallas vagyok. -nyúj...