Két nappal ezelőtt a bátyám beállt azzal, hogy ma elvisz a strandra. Nagy örömmel ugrottam neki, mivel imádom a vizet. Megkérdeztem, hogy Amie is jöhet-e a legjobb barátnőm. És az igen helyett azt mondta, hogy: természetesen. Mivel tudja, hogy mindig minden hova, az a lányka is jön velem. De nem csak mi hárman megyünk mert jön a barátnője, és a lánynak a huga. Nekem nem volt semmi ellen vetésem, mert nagyon is bírom őket, és szerencsére, ők is engem.
Na de reggel arra ébrettem, hogy valaki rám feküdtt.
–Kutyus! Ideje felkelni!! –feküdt rám ha lehet még jobban, a bátyám.
–Fogd be.. –motyogtam, a reggeli rekedtes hangomon.
–Jóóóó....! –sípítozott. Gondoltam, hogy nem fogja annyiba hagyni, mert egy hirtelen mozdulattal ledobta rólam a takarót.
–Héééjjj!! –ordítottam csukott szemmel. Hallottam ahogyan fel kacag, majd felkap úgy mint egy krumplis zsákot.
–Ne máár.. –nyöszörögtem, de hiába. Már el is indult a lépcső felé. Ahogy leértünk rögtön egyenesen ment, mert a lépcsővel szembe van, az érkező asztal.Ahogy oda értünk, le is dobott a székre.
–Ez fájt.. –jelentettem ki.
–Tessék! –mondta, és letett elém egy tálba kiöntött gabona pelyhet.
–Kanál? –néztem rá lassan.
–Itt.–nyújtotta elém.
–Ahj.. Kösz. –mondtam, majd elkeztem kivégezni a tálba lévő finomságot.
–Anáék? –kérdeztem rá se nézve, mert az finomságra koncetráltam.
–Ana már elkészült, és Jane meg a ruháji között kutat. -mondta, és leült a velem szemben lévő székre.
–Aha.. –csámcsogtam oda.
–Akkor anyáék? –tettem fel egy újabb kérdést.
–Apu dolgozik, anya meg–fejezte be volna a mondatát, de pont akkor toppamt bebe az keresett személy.
–Itt vagyoook!! –szólalt fel.
–Te nem jösz a strandra? –kérdeztem meg.
– Áá.. Kicsim.. Tudod én meg a víz, mi nem vagyunk jó barátok. –fintorodott el az arca.A bátyám meg én egymásra néztünk, és haldokoltunk a röhögésben, ahogy megláttuk anya arcát. Anyu egyfojtában azt mondta, hogy ne röhögjünk már. De mivel mi így is nevettünk, egy idő utána fel adta, és tovább ált. Miután sikerült lenyugodnunk, elmentem készülődni. A hajamat lófarokba kötöttem, mert a vízben idegesít, hogy mindenhol van. Még így is derékig ér, de legalább, nem a szememben van.
Felvette a piros bikinimet, és rá, egy lenge fehér pólót és rövid nadrágot.
STAI LEGGENDO
Good Decision. (Jó Döntés.)[Cameron Dallas] BEFEJEZETT
Storie d'amoreHa igazán szaftos, Cameron Dallas-os story-t akarsz olvasni, akkor megéri, ebbe is bele kukkantani. 😋 „-Biztos jól vagy már? -kérdezi a fiú. -Igen, már jól vagyok, köszönöm. -válasszóltam neki, mosolyogva. -Egyépként, Cameron Dallas vagyok. -nyúj...