A haza vezető út se volt semmi, mert ott is elég sok hülyeséget csináltunk. És a pasim is, egyfolytában hívoskatott. Én nagyon élveztem a mai napot, és ami Cameront illeti, az majd legyen a jövő gondja, inkább most élvezzük ki a jelent.
7 hónap telt ez azóta, hogy Cameronnal együtt vagyok. És ha hiszitek ha nem, addig egyszer se volt egy normális randink. Mindig valaki közbe vágott, vagy Cameronnak már most az egyetemmel kellett foglalkoznia. De a mai napon, július 3-an szombaton ez másképp lesz. Egy étterembe megyünk, ahová azt mondta nekem a fiú, hogy öltözzek nagyon elegánsan. És 7-re fog értem jönni, egy meglepivel. Nagyon kiváncsi vagyok arra, hogy mi is az a meglepetés. Alig várom, hogy találkozzak vele, és csak ketten lehessünk. De most fél 6 van, és 4 lány toborzékol a szobámba. Ana a sminkemet csinálja, Am a hajamat, és Tori meg Jane a ruháimmal vannak elfoglalva. Janeről beszélve, ő már úgy viselkedik mintha tavaly óta a sulinkba lenne. Mivel 1 évvel idősebb, így ő felettem jár. És Nashnak van már egy másik barátnője, aki Cate nővére. Juliana-nak hívják, és elég fiús fajta. De még is van benne egy női kisugárzás, ami megfogja az embert.
Amúgy meg nagyon hasonlít a húgához, csak ő jobban szereti a lányos dolgokat. Ja és Dotti. Ahogy össze jöttem Cameronnal, ő 2 hétre ezt mondta nekem.
Vissza emlékezés
–Sophi, várj! –szólt utánam a szőke hajú lány, ahogy a szekrényem felé vettem az irányt, mert az volt az utolsó órám. Kiváncsian néztem felé, és egyben fájdalommal telien. –Én.. Én csak szeretné bocsánatot kérni. –nézett bűnbánóan. Már épp szólaltam volna meg, de akkor ő megelőzött. –Én tudtam, hogy Cameron szerelmes beléd. Már azóta láttam, amikor elsőnek találkoztatok. És én még is, úgy ragaszkodtam hozzá. De nem tudtam, hogy akkor ezzel mennyi fájdalmat okozok neked. Igazából a lényeg az, hogy én nagyon, de nagyon sajnálom. És amúgy is örülök, hogy Cam veled van, mint egy olcsó kis szukával. Te a jó felé viszed, és ellen tudsz állni neki. Úgyhogy szeretném ha vigyáznál rá, vágyznátok egymásra. Mert ti össze illetek. –mosolygott rám. Meglepődtem rajta, de utána én is mosolyogtam.
–Köszönöm.–mondtam neki teljes szívemből. Ezután meg már csak nevetni tudtunk azon, hogy milyen érzelgős is volt ez az egész.Azóta is eléggé jóban vagyok vele, így már nincs is bűntudatom.
–Ezt vedd fel!–állnak elém a "styles-aim". Az idősebbik kezébe a ruha, az osztály társamnál meg a cipő. Hatalmas mosoly ült az arcukon ahogy elém mutatták a cuccaimat. Amik igazából anyámé. Zöldes színű testhez simuló vékony pántű alkalmi ruha. A cipő hozzá illő volt, csak azt már fűzni is kellett. Ahogy az idősebbik hajú lány kész lett a hajammal,
ESTÁS LEYENDO
Good Decision. (Jó Döntés.)[Cameron Dallas] BEFEJEZETT
RomanceHa igazán szaftos, Cameron Dallas-os story-t akarsz olvasni, akkor megéri, ebbe is bele kukkantani. 😋 „-Biztos jól vagy már? -kérdezi a fiú. -Igen, már jól vagyok, köszönöm. -válasszóltam neki, mosolyogva. -Egyépként, Cameron Dallas vagyok. -nyúj...