Keyifli okumalar
💎[Jimin]
Boş sınıfta tek başıma dans hareketlerini bir kere daha tekrarladım. Sinirimi bir şekilde atmam gerekiyordu bunu da dans ederek gerçekleştirmeye çalışıyordum ama odaklanabildiğim söylenemezdi.
Beklediğimden erken olsada Miley'e itirafımı yapmıştım ve sonuç berbattı. Pekala, kendime güvenen bir insandım öğretmenide olsam hemen kabul edeceğini düşünmüş olabilirdim. Çünkü şartlar ne olursa olsun dünyada beni geri çevirebilecek bir kız olduğunu sanmıyordum. Bu ego değildi bu sadece gerçekti.
Ama beklediğim gibi olmamış ve geri çevirilmiştim. Bunun sebebi de kesinlikle onun bu konuda hassas olmasıydı. Ben bu tarz şeyleri kafama takan bir insan değildim. Pek önemsemezdim. yani bu yüzden ona olan aşkımı yanlış bulmuyordum. Ama insanlarda oluşan bu algı sanırım onu da etkilemişti.
Ama ben bunu düzeltmenin bir yolunu bulacaktım.
"Miley nereye gitti?"
Müziğin birden durmasıyla ve saniyesine gelen soruyla dansa ara verip nefes nefese soluklandım. Hoseok elinde tuttuğu içeceği bana uzatırken cevaplamam için beklentiyle bakıyordu.
İçeceği dolgun dudaklarıma götürüp yudumladım. Vücudumda hissettiğim soğukluk beni rahatlatırken beni merakla bekleyen arkadaşıma odanlanmaya karar verdim.
"Bilmiyorum."
Verdiğim cevap üzerine yüzünü buruşturmuştu. Genelde mimiklerine gülsemde bu kez pek havamda olmadığım için gülemedim. Hoseok ise içeceğini yere bırakıp bana doğru gelmeye başlamıştı.
"Öğle arası boyunca pratik yapacaktı neden gitti ki şimdi?"
Dudaklarımı birbirine bastırıp bir süre sessiz kalmayı tercih ettim. Arkadaşlarımdan hiçbir zaman bir şey saklamazdım. Muhtemelen Hoseok çok kızacaktı ama ondan bir şeyler saklamak istemiyordum. Bu yüzden bana dikkat vermesi için konuşmadan önce yalandan öksürdüm.
"Aslında benim yüzümden gitti."
Kaşları çatıldı. Söz konusu Miley ise beni kıskandıracak bir ilgilisi vardı. Korumak istiyordu ve kardeşi olarak gördüğünü biliyordum ama buna istemeden de olsa sinir oluyordum. Bu benden başkası yapsın istemiyordum.
"Ne yaptın Jimin?"
Bunu o kadar tereddütle sormuştu ki kendimi bir an sürekli sorun çırakan insanlar gibi hissetmiştim. Yada Hoseok bir şeylerden şüphelendiği için böyle sormuştu. Tahmin etmek çokta zor olmamalıydı.
"itiraf ettim."
"Hassiktir."
Yüksek sesle bir küfür savurduğunda başımı biliyordum anlamında salladım. Bu tepkiyi vereceğini kesinlikle tahmin etmiştim. Hatta birazdan beni dövebilirdi bile. Tabii yapabilirse.
"Aptalsın Jimin. Lütfen şaka yaptığını söyle."
Başımı hayır anlamında salladığımda tekrardan ağır bir küfür savurmuştu. Gözlerimi devirip kollarımı göğsümün üstünde birleştirdim. Garip bir şekilde olay çıkacağını hissediyordum. Ve bizi durduracak kimse yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒐𝒍𝒐 𝑫𝒂𝒏𝒄𝒆 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔
FanfictionGüzelliğini yitirmiş sönük ışıkta gece yarısına kadar dans ediyoruz. Kitabın yayımlanma yılı=2018