Solo dance'in okunma,oy ve yorum sayısı düzenli olarak arttığı için bende size bir özel bölüm hediye etmek istedim.
Eğer bu bölüm oy ve yorum konusunda istediğim gibi etkileşim alırsa ikinci bir özel bölüm daha gelebilir.
😉❌Bölümde yetişkin içerik var. Uyarımı yapayım❌
Hepinize keyifli okumalar.
💜Gözlerimi aralayarak yeni bir günü daha selamladım. Güneş ışığı aralık olan siyah perdeden yüzüme doğru yansıyordu. Rahatsız olarak gözlerimi bir kaç kere kırpıştırmıştım. Hala biraz uykum vardı fakat güneş bu şekilde yüzüme vururken yeniden uyuyabilmem pek mümkün değildi.
Vücuduma dolanmış kolları ve çıplaklığımı umursamadan yatakta döndüm. Hareket etmemden dolayı üzerimizdeki ince örtü biraz açılmıştı ama yeniden örtmeye gerek duymadan bakışlarımı yanımda yatan
bedende gezdirdim. Yüz hatları gevşemiş mükemmel bir şekilde yatıyordu. Düzenli nefes alış verişleriyle inip kalkan çıplak göğsünü inceledim. Çok harika görünüyordu ve ben yıllar geçmiş olmasına rağmen hala onunla evli olduğuma inanamıyordum.Çoğu sabah yaptığım gibi bir süre onu izledim. Ardından Jimin, göz kapaklarını aralayıp gülümsememe sebep oldu. Bir süre kendine gelmeye çalıştı artından bakışlarını örtünün açık bıraktığı bedenimde gezdirdi. Anında yüzünde bir sırıtış belirdiğinde gözlerimi devirmeden duramadım.
"Çok tehlikeli sularda yüzüyorsun, haberin olsun."
Bakışlarını çıplak olan göğsümden asla çekmiyordu. Ona inat olsun diye örtüyü tutarak bedenimi kapatmaya yeltendim ama elimi tutup bunu engelledi.
"Rahat mı dursan?" Diye sorduğumda güldüğünü işittim. Bu gülüşle yine beni düşürmeyi başarmıştı.
"Hiç rahat durasım yok, güzelim."
Bir elini belime dolayarak beni kendine çekti ve başını boynuma gömerek bir kaç nazik öpücük kondurdu.
"Jimin, dün gece yeterince yoruldum. izin ver de kalkıp duş alayım."
Başını boynumdan çekmeden olumsuz anlamda salladı. Eli, örtünün altından arsız bir şekilde belim ve kalçam arasından gidip geliyordu. Dudaklarımı birbirine bastırarak inlememek için kendimi zor tuttum.
"ikinci çocuk çalışmamıza devam edelim diyorum. Dün gece bana yetmedi de."
Kendimi tutamayarak güldüm, ses tonumda alaylı bir ifade mevcuttu. "Haberin olsun diye söylüyorum hala doğum kontrol hapı kullanıyorum. Yani, ikinci çocuk filan olmayacak."
Jimin bununla birlikte ani bir hareketle başını boynumdan çekip gözlerini benimkilerle buluşturdu. "Bir tane daha yapsak ne olacak ki?"
Masum bir şekilde sorduğu sorunun ardından kendimi tutamayarak gülmüştüm.
"Doğuma girdiğim gün sana, asla bir çocuk daha yapmayacağımızı söylemiştim. O, hala geçerli."
Yüzündeki hayal kırıklığını görebiliyordum ama yapacak bir şeyim yoktu maalesef. Gerçekten o acıyı bir kere daha çekmek gibi bir niyetim yoktu. Maalesef, acı eşiği düşük bir insandım ve o gün yaşadıklarımı tarif bile edemiyordum.
"Pekala." Derken dudaklarıma kısa bir öpücük kondurup geri çekildi. Bu konuda üzerime gelmediği için mutluydum hem bir çocuk neyine yetmiyordu ki, canım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒐𝒍𝒐 𝑫𝒂𝒏𝒄𝒆 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔
FanfictionGüzelliğini yitirmiş sönük ışıkta gece yarısına kadar dans ediyoruz. Kitabın yayımlanma yılı=2018