24

4.1K 278 146
                                    

Keyifli okumalar

Karşımda duran Jimin'e korkmuş bakışlarımla bakarken sınıfa giren kişiye dönüp bakmaya cesaret bile edemiyordum. Öğrencilerden biri olduğunu tahmin ediyordum. Kesinlikle bitmiştik. Gelen her kimse çok yüksek ihtimalle bizi müdüre şikayet edecek ve tüm okula yayacaktı. Jimin ciddi manada zor durumda kalacak ve ben de okuldan atılacaktım.

"Ne yapıyorsunuz?"

Arkadan gelen tanıdık sesle kalbimin az önce olduğundan çok daha hızlı attığını hissettim. Rahatlamış bir şekilde derin nefes verirken neredeyse mutluluktan ağlayacaktım.

"Korkuttun Hoseok."

Jimin elimden tutup beni yanına çekti ve sakinleşmem adına gülümseyip başıma bir öpücük dondurdu. Hemen karşıda duran Hoseok la göz göze geldik. Son zamanlarda olduğu gibi bakışları ifadesizdi. Bizi bu şekilde bastığı için utanmıştım.

"Okulda olduğunuzun farkındasınız değil mi?"

Sert çıkan sesi beni korkutsa da kesinlikle beklediğim bir tepkiyi almıştık. Zaten ilk başlarda ilişkimizi onaylamayan biriydi şimdi ise bizi okulda bu şekilde gördüğü için sinirlenmesi beni şaşırtmamıştı.

"Sakin ol."

Jimin gayet rahat ve sakin bir ses tonuyla konuştu. Umarım sırf bu sebepten dolayı tartışma başlamazdı. Ne ben Hoseokla tartışmak istiyordum ne de Jimin'le Hoseok tartışsın istiyordum. Zaten aralarının eskisi kadar sıkı olmadığını fark etmiştim.

"Seni en başında da uyardım Jimin. Fazla rahat davranıyorsun ve bu benim sinirlerimi bozuyor."

Ortamın gittikçe gerildiğini hissedebiliyordum. Gelenin Hoseok olması içimi rahatlatmış olsa da bu tavrı bize pek yardımcı olmayacak gibiydi ama bir yandan da ona hak vermiyor değildim. Biz sanki biraz fazla rahat davranıyorduk.

"Bence uzatmaya gerek..."

"Bir saniye sus Miley."

Hoseok belkide ilk defa diyebileceğim bir şekilde sert bir ses tonuyla beni uyarınca donup kalmıştım. Bana çok kısa bir bakış atıp bir kaç saniye sonra hemen yanımda duran Jimine dönmüştü. Jimin'in elini ise belimde hissedebiliyordum.

"Bu konuyu daha sonra konuşalım olur mu?"

Jimin'in tiz sesi kulaklarımda yankı yaparken dikkatli bir şekilde Hoseok'u izliyordum. Tek istediğim kabul edip fazla uzatmamasıydı. Sinirlenmesini anlasam da yine de tartışma çıkaracak gibiydi ve bu düşünce hiç hoşuma gitmemişti.

"Hayır sonra falan konuşmayacağız. Neden bu kadar rahat davrandığını anlayamıyorum. Sınıfın içinde bu şekilde yakalanma ihtimaliniz çok yüksek. Ben değilde bir başkası girebilirdi ve sonra ne olacaktı bir düşün."

Jimin'in sıkıntılı bir nefes verdiğini işitmiştim. Anladığım kadarıyla oda benim gibi tartışma çıksın istemiyordu bu yüzden Hoseok'a oranla biraz daha sakindi. Yine de bu içimi rahatlatmaya yetmemişti. Ayrıca utanmıştım. Ona bu şekilde yakalanmak beni fazlasıyla rahatsız etmişti.

"Bence sen bizi düşünmeye bir son ver. Sence de fazla kafana takmıyor musun?"

Pekala, anlaşılan Jimin'de sinirlenmeye başlamıştı. Onlar birbirlerine kötü bakışlar atarken bense sadece izliyordum. Araya girmek istesem de hem biraz çekiniyor hem de ne diyeceğimi bilmiyordum ki bir şeyler desem bile beni dinlemeyecekleri kesindi.

𝑺𝒐𝒍𝒐 𝑫𝒂𝒏𝒄𝒆 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin