26

4.1K 283 128
                                    

Keyifli okumalar
💙

Jimin'in anlatımından...

Gözlerimin içine bakarak söylediği cümleden sonra bedenimi büyük bir korku dalgası yaydı. Ciddi olup olmadığını anlamak adına suratını inceledim. Böyle bir şey söyleyeceğini aklımın ucuna getirmemiştim bile. Bunu kabul edemezdim. Zaten onunla zor birleşmişken kaybetmeyi göze alamazdım.

O benim için hayatımda ki en değerli varlıktı. Sabahları mutlu bir şekilde güne başlayıp, işe istekli gitmemin sebebiydi. Gitmesine asla izin veremezdim. Ona bağlanmıştım hem de fazlasıyla. Belki takıntılı bile sayılabilirdim ama ne olursa olsun benden uzaklaşmasına izin vermeyecektim.

"Sen delirdin mi? Çocuk oyuncağımı bu? Gerçekten bunu kabul edeceğimi düşünüyor musun?"

Hem çok korkmuş hem de çok sinirlenmiştim. Böyle bir şeyi bu kadar rahat dile getirmesi beni şaşırtmıştı da. Bu kadar kolay mıydı yani?

Ses tonumun gereğinden fazla yüksek çıktığını Miley'in hafif irkilmesinden sonra fark etmiştim. Her ne olursa olsun onu korkuttuğum için kendime kızıyordum.

"Jimin, sakin..."

O daha cümlesini bitiremeden kolundan sert bir şekilde tutarak yarıda kesilmesine sebep oldum. "Bana sakın sakin ol gibisinden şeyler söyleme. Sakin olmayacağım."

Sanırım onun karşısında ilk defa bu kadar sinirlenmiştim. Ona bu şekilde görünmek istemiyordum ama şu an hareketlerimi ve duygularımı kontrol edemeyecek haldeydim.

Miley kolunu benden kurtarıp kendine doğru çekti. Ben benden uzaklaşacak diye düşünürken yanıma yaklaşması ve artından sağ elini kaldırıp yanağımın üzerine koyması bir olmuştu.

"Bak özür dilerim. Yanlış kelimeleri kullandım ağzımdan kaçtı. Demek istediğim gerçekten ayrılmak değildi. Ayrılmışız gibi yapmaktı."

Dudaklarım şaşkınlıkla aralandı. Vücudum yavaş yavaş rahatlarken oturup bir köşede mutluluktan ağlamak istedim. Gözlerimi yumdum artından derin bir nefes vererek tanrıya şükretmiştim.

"Bu şekilde söylememem gerekirdi. Aptallık ettim. Çok üzgünüm."

O karşımda beklentili bir şekilde bana bakarken ani bir hareketle onu kendime çekerek dudaklarımızı buluşturdum. Bir iki saniye şaşkınlığını üzerinden atamasa da sonunda bana karşılık vermişti. Bedenim iyice gevşiyordu. Elleri saçlarıma daldı ve nazik bir şekilde okşamaya başladı. Kendimi ona biraz daha iterek öpüşmemizi derinleştirdim ve ellerimi sırtında ve belinde gezdirmeye koyuldum.

Bir iki dakika onu kendi bedenimde hissettikten sonra durdurdum. ikimizde derin nefesler alıp veriyorduk.

"Bir daha sakın böyle bir şey söyleme. Çok korktum Miley."

Hafif bir şekilde gülümsedi ve başını olumlu anlamda sallayarak beni onayladı. Bu sırada sıkıntılı bir nefes vererek az önce tuttuğum kolunu bu sefer daha nazik bir şekilde tutmuştum.

"Canını yaktım mı?"

Kolunu o şekilde tuttuğum için şu an oldukça pişmandım. Miley başını olumsuz anlamda sallayıp yanağımdan öptü. Yalan söylemediğini umarak gülümsemeye çalıştım.

𝑺𝒐𝒍𝒐 𝑫𝒂𝒏𝒄𝒆 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin