28

3.5K 277 117
                                    


Keyifli okumalar
💙

Kaşlarımı çatmış bir şekilde karşımda oturan kadına bakıyordum. Ne söyleyeceği hakkında en ufak bir fikrim olmasa da hoşuma gitmeyeceğinden emindim. Ön yargılı bir insan değildim ama en başından beri bu kadın da beni rahatsız edecek bir şeylerin olduğunu tahmin etmiştim. Görünüşe göre tahminlerim doğru çıkmıştı.

Karşımda oturmuş sinir bozucu bir ifadeyle mutfağa doğru bir bakış attı. Jimin'in gelip gelmediğini kontrol ediyordu. Bu hareketine karşılık yaptığım şey alayla gülmek oldu.

"Jimin şu sıralar biraz mutsuz görünüyor."

Kaşlarım yukarı kalkarken bir şey demeyerek devam etmesini bekledim. Devamında ne geleceğini az çok tahmin ediyordum aslında.

"Onu mutlu edemiyor musun?"

Alayla gülerek arkama yaslandım. Sorunlar vardı ama bunu ona söyleyecek değildim. Üstelik bunlar benden kaynaklanmıyordu değil mi?

"Bence size öyle gelmiş. Benim yanımdayken gayet mutlu görünüyor."

Bu sefer alayla gülen taraf o olmuştu. Ben de Jimin'in bir an önce içeri gelmesini umuyordum. Yoksa burada kan çıkacaktı.

"itiraf et tatlım. Onun için yeterli olmadığın çok belli. Onun gibi birinin yanına senin gibi küçük bir kız yakışmıyor."

Arkasına rahatça yaslanıp meydan okurcasına suratıma bakmayı sürdürdü. Sinirlerim git gide bozulmaya devam ederken sakinleşmek adına derin bir nefes aldım.

"Hiç seks yaptın mı mesela? Ona istediğini verebiliyor musun?"

Aniden sorduğu soru üzerine ağzım şaşkınlıkla açık kalmıştı. Böyle bir soru sorması aşırı rahatsız ediciydi. Jimin ile aramızda duygusal bir ilişki vardı. Seks olmadan yürütemeyecek miydik yani?

"Bu sizi ilgilendirmiyor."

Sesli bir şekilde güldüğünde ellerimi sıktım. Sanırım ona sırf Jimin'in arkadaşı diye elimden geldiğince normal davranmaya çalışmıştım ama bugün öyle olmayacak gibi görünüyordu.

"Tam da tahmin ettiğim gibi. Daha çok küçüğüm triplerine giriyorsun değil mi? Sen de ne buldu anlam veremiyorum."

Bunu söylerken yüzünü buruşturup bedenimi baştan aşağı süzmüştü. Ben ise kalkıp suratına çakmamak için kendimi çok zor tutuyordum.

"O beni seviyor. Aramızda duygusal bir bağ var. Onunla ilişkiye girip girmememi önemsediği falan yok."

Kaşları yukarı kalktı. Bana resmen Jimin için yeterli olmadığımı onun isteklerini karşılayamayacağımı söylüyordu. Sinirlenmiştim ama bir yandan da  şüpheye düşmeme engel olamıyordum. Jimin'in bana olan sevgisine tüm kalbimle inanıyordum ama bu tarz şeylerin erkekler için önemli olduğunu da biliyordum. Özellikle de onun yaşında ki erkekler.

"Jimin'i tanımadığın çok belli oluyor."

Dediği şeyle sesli bir şekilde yutkundum. Tam ağzımı açmış bir şey diyecektim ki tekrardan konuşmasıyla kapatmam bir olmuştu.

𝑺𝒐𝒍𝒐 𝑫𝒂𝒏𝒄𝒆 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin