25

4.4K 291 113
                                    

Keyifli Okumalar
💜

Önümde oturan Taehyung ve Jungkook'a öylece bakarken stresten dudaklarımı kemiriyordum. Bugün okulda sıramda yazan yazı sabahtan beri beni endişeden delirtmişti. Kim olduğu hakkında en ufak bir tahminim bile yoktu. Şu an bir şeyler düşünemeyecek kadar kötü durumdaydım. Sadece bunun sadece bir şakadan ibaret olmasını diliyordum.

Bu da fazla imkansız gibiydi.

"Ben hala şoku atlatmaya çalışıyorum."

Taehyung düz bir şekilde önüne bakarak masadaki sessizliği bozmuştu. Artık daha fazla uzatmadan onlara Jiminle ilişkimi anlatmıştım. Bir de şu yazıyı. Ama Taehyung Jiminle ilişkimizde kalmış gibiydi. Eh haksız da sayılmazdı.

"Ben o kadar da şaşırmadım."

Sabahtan beri kemirerek işkence ettiğim dudaklarımı sonunda serbest bırakıp kaşlarımı kaldırdım. Gerçekten Jungkook Taehyung'a göre daha sakin bir tepki vermişti ve buda beni fazlasıyla şaşırtmıştı.

"Neden?" Diye sorduğumda hafif gülümsedi ve omuzlarını silkti.

"Adamın sana olan bakışlarından anlamıştım ayrıca sen çok belli ediyordun. Hislerim kuvvetlidir."

Evet onun hisleri kuvvetliydi ama bu beni biraz endişelendirmişti. Jimin etrafımda iken nasıl davranmam gerektiğini kestiremiyordum. Bazen istemsizce saçma hareketler sergileyip bazen de saçma sapan şeyler söylüyordum. O an söylediklerimi kulaklarım duymuyordu bile. Bu yüzden başka birilerinin de çakmış olma ihtimali yüksekti.

"Jiminle ay aman Bay Park'la konuştun mu?"

Jungkook'un bu haline gülmek istesem de hiç halim olmadığı için başımı olumsuz anlamda sallamakla yetindim. Aslında direk Jimine koşmam gerekiyordu ama baş başa olmamızın daha mantıklı olacağına karar vermiştim.

"Birazdan evine gideceğim. Okulda söyleyemezdim."

Taehyung ve Jungkook aynı anda kaldırdıkları kaşlarıyla beni incelerken neye takıldıklarını anladığım için gözlerimi devirmeden edemedim.

"Bakmayın şöyle."

"Seni bazı şeyleri yapmaya zorlamıyor değil mi? Reşit bile değilsin Miley."

Taehyung normale göre çok daha ciddi durduğu için biraz korkmuştum ama Jimini tanımadıkları için bu şekilde düşünmelerine bir şey diyemiyordum tabii ki.

"O öyle bir insan değil. Aramızda o tarz bir şey geçmedi bile."

Jihyun neyse de onlarla böyle bir konuşma yapmak utanç vericiydi.

"Neyse konudan sapmayın daha önemli bir sorunumuz var."

Geldiğimizden beri ilk kez konuşan Jihyun'u başımı sallayarak onayladım.  Normalde az konuşan bir tip değildi. Sebebinin Taehyung'un burada olması olduğunu düşünüyordum. ikisi içinde fazlasıyla üzgün hissediyordum. bir şeyler yapmam gerekiyordu ama kendi derdimden onlarla doğru düzgün ilgilenememiştim bile.

"Kim olduğunu nasıl bulacağız?"

"Biraz daraltmaya çalışalım. Bizim okuldan biri olduğu kesin. Yüksek ihtimalle de bizim sınıfta."

𝑺𝒐𝒍𝒐 𝑫𝒂𝒏𝒄𝒆 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin