Yorum yapın lütfen.
keyifli okumalar
❤Kırmızı rujumu dudaklarıma dikkatlice sürmeye çalışırken arabada olduğumuz gerçeğini görmezden gelmeye çalışıyordum. kırmızı ışıkta durduğumuzda rahat bir nefes verip rujumu güzelce sürmeyi başardım. elimdeki aynamı çantamın içine koyup başımı kaldırdığımda dikiz aynasından Hoseok'la göz göze gelmiştim. Gözlerini kırpmadan bana bakması beni şaşırtsada bozuntuya vermeyip hafif bir şekilde tebessüm ettim. oda aynı şekilde bana tebessüm etti ve yeniden yola odaklanarak arabayı sürmeye devam etti.
"sonunda biraz eğlenebileceğiz."
ön tarafta oturan Jihyun birden heyecanlı bir şekilde ellerini çırpınca kıkırdamıştım. Bugün ben, Hoseok ve Jihyun birlikte dışarı çıkıyorduk. Hoseok uzun zaman sonra ortaya böyle bir fikir atmıştı ve düşünmeden kabul etmiştim çünkü şu sıralar buna ihtiyacım vardı. biraz olsun rahatlayıp eğlenmek istiyordum.
"orada bir kaç arkadaşım daha olacak. sizin için sorun olmaz değil mi?"
kaşlarımı çatıp bakışlarımı Jihyundan çekip Hoseok'a çevirmiştim. onunla çok uzun yıllardır tanışıyor olsamda şahsen arkadaş çevresinden pek haberdar değildim. yani kimseyi tanımıyordum.
"Hayır, sorun olmaz. değil mi Miley?"
Jihyun başını bana çevirip soru sorarcasına bakmaya başladı. Başımı sallayıp onu onaylayan bir şekilde mırıldanmıştım. Ben zaten bugünü Jihyun'la tüm gece dans ederiz diye planlamıştım. muhtemelen arkadaşlarının yanında çok oturmazdık bile. ve eğer onlara karşı ilk izlenimim iyi olmazsa muhtemelen hiç konuşmayacaktım.
yaklaşık bir kaç dakika sonra bara gelebilmiştik. hala reşit değildik ama Hoseok bar sahibini tanıdığı için şehirde gidebildiğimiz tek bar buydu doğrusu. Gerçi Jihyun da ben de böyle yerlerden pek hoşlanmazdık. eğer akşam dışarı çıkacaksak genelde liselilerin takıldığı aşırı sıradan yerlere giderdik ama söz konusu Hoseok ise böyle yerlere geliyorduk işte.
"Çok fazla içmek yok. Özellikle sen Miley."
Hoseok bara girerken oldukça tehtitkar bir şekilde konuşmuştu. Omuzlarımı silkmekle yetindim. Çok kolay sarhoş oluyordum ve dediklerine göre o halim oldukça zorlayıcıydı. Bu yüzden içmemi istemiyordu. Ama sorun şu ki ben bugün içmek istiyordum.
Barın girişteki koridorunu geçtikten sonra yüksek müzik sesi kulaklarıma doldu. Sevdiğim bir şarkı çaldığı için şu an mutluydum. Hatta hemen dans etmek istiyordum ama önce oturup bir şeyle içsek daha iyi olacaktı. Ha birde Hoseok'un arkadaşları vardı.
"işte o taraftalar."
Hoseok yüzündeki gülümsemeyle bir tarafı işaret edip yürümeye başladı. Deli gibi dans eden insanlara çarpa çarpa sonunda masaya ulaşmıştık. Bir kaç kişilik bir gruptu. Hoseok onlarla selamlaşırken bakışlarımı grupta gezdirdim ve bir kaç saniye sonra sağ tarafta oturan kişiyi görmemle içimden küfürler savurmaya başlamıştım.
Doğru ya oda Hoseok'un arkadaşıydı. Tam olarak ne zamandan beri tanıştıklarını bilmiyordum ama okul dışında da görüştüklereni tüm okul biliyordu. Biraz şaşırmıştım çünkü burada olacağı salak gibi hiç aklıma gelmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒐𝒍𝒐 𝑫𝒂𝒏𝒄𝒆 |𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏✔
FanfictionGüzelliğini yitirmiş sönük ışıkta gece yarısına kadar dans ediyoruz. Kitabın yayımlanma yılı=2018