Pov Roos
Eindelijk kon ik het restaurant uitwandelen.
Cameron had natuurlijk zijn telefoonnummer uitgewisseld en non stop geflirt met onze serveerster.
Ik kon zowat mijn haren uit mijn hoofd trekken uit irritatie.
Maar ik wou niet de klagende beste vriendin zijn, ik zou blij voor hem moeten zijn.
Er waren wel momenten waar ik gek van zijn geflirt werd, nog erger dan nu maar hij is mijn beste vriend. Ik zou ook willen dat hij blij voor mij was als ik een vriendje zou hebben.
"Misschien moeten we eens naar een feestje bij ons in het gebouw, zo leren we nieuwe mensen kennen."
Cameron en zijn feestjes, na flirten zijn favoriete hobby, feesten.
Of zou dat met meisjes kussen zijn?
'Ja, goed idee.' Antwoordde ik maar snel.
Ik zou mezelf niet een complete nerd noemen maar toch zat ik liever op de bank naar een romantische film te kijken inplaats van te feesten.
Maar soms eens een feestje kon natuurlijk geen kwaad.
"Oh shit het spijt me." Zegt een zware stem nadat hij tegen mij aanbotst.
Ik kijk omhoog naar één van de mooiste jongens die ik ooit heb gezien.
'H...het geeft niets.' Zeg ik blozend.
Ik kan niets anders doen dan genieten van zijn stevige armen die mij vasthouden zodat ik niet zou vallen.
"Zo is het wel genoeg." Zegt Cameron terwijl hij zijn hand op de borst van de onbekende jongen duwt en zo verlies ik de warme handen die mij stevig vast hielden.
Ik kijk Cameron met een moordende blik aan, als blikken konden doden was hij er nu al lang geweest.
"Ik ben Blake, wat is jou naam schoonheid?" Zegt hij met een glimlach.
Oh daar komt de standaard openingszin van Cameron.
'Roos.' Zeg ik blozend.
Ik zou beter dan dit moeten weten, hij is waarschijnlijk net een playboy zoals Cameron.
"Roosje, kom je?" Zegt Cameron.
Toevallig dat hij net nu mijn bijnaam gebruikt.
'Ik kom al Cameron.' Zeg ik met rollende ogen.
"Ik zie je nog wel Roos." Zegt hij met een grote glimlach en terwijl hij wegloopt zie ik hem een knipoog naar Cameron geven.
"Wat een playboy." Zegt Cameron met rollende ogen.
'Oh, hoor even wie dat zegt.' Zeg ik met een grote grijns op mijn gezicht.
"Hij zal je hart breken."
'Please Cameron, ik weet niets meer dan zijn naam, jij doet al alsof we aan het daten zijn.'
"Dat zal niet lang meer duren bij dat soort jongens."
'Oh hou toch op, jij bent net hetzelfde.'
"Ik ben wat?" Zegt hij geschokt terwijl hij dramatisch zijn hand op zijn borst drukt.
'Een playboy.'
"Wat gemeen van je Roos."
'Het is gewoon de harde waarheid Cam.'
••
Hey allemaal, ik weet niet of het jullie is opgevallen maar ik heb dus gisteren mijn gebruikersnaam veranderd naar logastellus, ik vond het een betere en leukere naam en ik heb ook de covers wat aangepast van sommige verhalen. Laat me zeker even weten wat jullie van de nieuwe covers vinden en van mijn nieuwe naam, ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben. Tot volgende week! Xx
JE LEEST
Roommates with my bestfriend
Romance"Ik ben blij dat ik met jou samen mag wonen Roosje, wie zou anders mijn vuile was doen." Zegt Cameron met een grijns op zijn gezicht wat hem er ongelofelijk sexy doet uitzien. Wacht ik kan mijn beste vriend toch niet sexy vinden? • Ontmoet Roos en C...