Pov Roos.
Ik neem met een zucht plaats op onze bank.
Is Cameron helemaal gek geworden?
"Roos, het spijt me." Zegt hij met neergeslagen als hij naast me komt zitten.
'Ik moet je even niet horen.' Zeg ik duidelijk teleurgesteld.
Ik neem een flesje water en ren de trap op.
Misschien kan ik hem morgen ochtend wel terug aankijken.
"Roos, loop niet weg!" Hoor ik Cameron nog schreeuwen voordat ik mijn kamer deur met een luide klap dicht gooi.
Dus daarom haat ik het om naar feestjes met Cameron te gaan, hij maakt altijd een scène of hij is de hele avond boven met een meisje.
Ik laat me op mijn bed vallen en probeer mijn gedachten te onderdrukken, ik wil gewoon slapen en dit moment zo snel mogelijk vergeten.
•
Mijn ogen openen zich door zacht geklop op mijn deur.
Meent hij dit nu, mij om 9uur wakker maken gaat mijn select humeur niet veel goeds doen.
'Kom binnen.' Zeg ik met mijn schorre ochendstem die afschuwelijk klinkt.
Mijn deur opent en Cameron met een gevuld dienblad komt tevoorschijn.
Ik kijk hem met grote ogen aan, dit geeft hij nog nooit gedaan.
"Het spijt me nog eens heel erg voor gisteren, ik hoop dat dit wat kan helpen." Zegt hij met een kleine glimlach wat hem er weer ongelofelijk schattig laat uitzien.
F*ck nu dacht ik weer dat hij schattig was, nee Roos hij is je best vriend je bent niet verliefd.
"Aarde aan Roos.' Zegt Cameron lachend als hij met zijn hand voor mijn ogen zwaait.
'Oh, uhm ik vergeef je Cam.' Zeg ik met een glimlach terwijl ik naar al het lekkere eten kijk.
"Gelukkig, je weet dat ik er niet tegenkan als je boos bent op me Roosje." Zegt hij.
'Jaja, laten we nu eten.' Zeg ik lachend terwijl ik nadenk over wat ik het eerst wil eten.
•
"Wat zullen we doen vandaag, wat gaan we doen vandaag, wat gaan we doen?" Zingt Cameron lachend.Ik barst in lachen uit samen met Cameron.
Als we eindelijk bekomen zijn denk ik na over zijn vraag.
'Ik heb geen idee, wat wil jij doen?' Vraag ik.
"Misschien kunnen we naar de stad, ik heb nieuwe kleren nodig." Zegt Cameron.
'Ja, ik kan eigenlijk ook wel wat nieuwe dingen gebruiken.' Zeg ik terwijl ik weet dat al lang genoeg kledij heb maar, nog meer kledij kan altijd.
We nemen onze jassen en sluiten de deur.
We lopen lachend door de straten onderweg naar de stad.
••••
Ik hoop dat jullie dit deel leuk vinden, nog een fijn weekend en tot volgende week! Xx
JE LEEST
Roommates with my bestfriend
Romance"Ik ben blij dat ik met jou samen mag wonen Roosje, wie zou anders mijn vuile was doen." Zegt Cameron met een grijns op zijn gezicht wat hem er ongelofelijk sexy doet uitzien. Wacht ik kan mijn beste vriend toch niet sexy vinden? • Ontmoet Roos en C...