Zeventien

3.4K 82 4
                                    

Pov Roos

Mijn mond valt open als ik de twee op een de bank zie zitten.

Romy en Cameron zitten te kussen op de bank, terwijl Cameron's hand al langzaam onder haar topje verdwijnt.

'Dit meen je niet!' Schreeuw ik waardoor de twee geschokt hun hoofd omdraaien.

"Uhm, Roos ik was gewoon." Zegt Cameron met paniek in zijn ogen.

'Doe dit in het vervolg op je kamer en niet hier alsjeblieft.' Zeg ik zacht terwijl ik naar mijn kamer loop.

Ik weet dat dit me niet zou moeten kwetsen, maar ik kan er zelf niets aan doen en voordat ik het weet valt een traan over mijn wang.

Natuurlijk had ik dit moeten zien aankomen, Cameron is helaas één van de grootste playboys die ik ken en hij weet totaal niet hoe ik mij over hem voel.

Het duurt niet lang voordat iemand zacht klopt op de deur van mijn kamer.

'Binnen.' Zucht ik terwijl ik snel mijn uitgelopen mascara probeer te redden.

"Het spijt me Roos, het zal nooit meer gebeuren." Zegt Cameron met een pruillip en puppy ogen.

'Ja het zal wel.' Zeg ik nog steeds boos.

"Ik ga nog even met Romy naar haar kamer, dan storen we je niet meer." Zegt Cameron voorzichtig.

Ik rol met mijn ogen terwijl ik langzaam opsta van uit mijn bed.

Cameron's ogen kijken me nieuwsgierig aan.

'Je doet maar.' Zeg ik als ik de deur in zijn gezicht dichtsla.

Zo dat is ook opgelost, denk ik waardoor ik moet lachen met mezelf.

Ik verdien beter dan dit.

Ik sluit mijn ogen en laat me gefrustreerd op mijn bed vallen.

Voordat ik het week val in een diepe slaap, dromend over Romy en ik die met elkaar op de vuist gaan.

Het horror geluid van mijn wekker onderbreekt mijn geweldige slaap.

Ik sta vermoeid op en wandel naar de keuken.

"Goeiemorgen Roos." Zeg Cameron met een glimlach terwijl hij mij hoopvol aankijkt.

'Hey.' Mompel ik terug voordat ik mezelf opsluit in de badkamer.

Er zijn al een paar dagen voorbij en ik laat Cameron nog steeds merken hoe boos ik op hem ben.

Ik probeer nog steeds om mijn gevoelens aan de kant te zetten en gewoon boos te zijn om het feit dat hij voortdurend meisjes meeneemt en bijna ontkleed op onze bank.

Ik neem snel een douche en kleed me om in een simpele skinny jeans en een witte trui.

"Kunnen we eens praten Roos?" Vraagt Cameron als hij me aankijkt.

'Later.' Zeg ik terwijl ik mijn sleutels van het aanrecht neem en uit de deur wandel.

••••
Hey allemaal, ik hoop dat jullie dit een leuk deel vonden en zin hebben in volgende week. Tot dan! Xx

Roommates with my bestfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu