Pov Roos
Hier sta ik dan weer.
Op het feestje waar ik zo nodig naar toe moest.
Ik haat mezelf.
Cameron heeft het duidelijk wel naar zijn zin, hij staat met een drankje in zijn hand bij de andere jongens.
"Alles goed tussen jullie?" Vraagt Hazel die ik zowat heb meegesleept naar hier.
'Ja, het kan niet beter.' Zeg ik lachend.
"Moet ik dat sarcastisch opvatten?"
'Nee sorry, maar het gaat echt goed. Ik ben alleen bang dat Romy het verpest.'
"Maak je geen zorgen ze geeft geen kans tegenover jou Roos." Zegt Hazel terwijl ze haar arm rond mijn nek hangt.
"Meisjes." Zegt Owen die nu ook bij ons is komen staan.
"Ik ben blij dat we eindelijk even verlost zijn van school." Zucht Hazel die rond haar kijkt.
"Ik ook ik kan geen cursus meer zien." Grapt Owen.
'Ik ben al blij dat-'
Mijn zin wordt onderbroken door een enthousiaste Romy die door het hele huis.
"Truth or dare." Schreeuwt.
"Doe je mee babe?" Vraagt Cameron.
'Ik weet het niet Cam.'
"Komaan Roos, wij doen ook mee." Zegt Hazel in de hoop om me te overhalen.
'Oke, oke.' Zeg ik lachend terwijl ik mijn handen in de lucht steek als teken van overgave.
Het duurt niet lang voordat we alleen in een kring zitten.
De opdrachten zijn basic, zoals drink de rest van je glas uit, bel naar je crush en verklaar je gevoelens. Laat iemand een bericht op instagram plaatsen en natuurlijk zijn de pikante vragen niet te vergeten.
Er draait een meisje aan de fles, na een rondje komt deze terecht op Owen.
"Kus met Hazel." Zegt het meisje die inmiddels al een high-five aan haar vriendinnen geeft.
Ik kijk met open mond naar Owen en Hazel.
Owen weet duidelijk niet wat hij moet doen en Hazel lijkt zich niet meer bewust van de omgeving door de alcohol die ze al binnen heeft.
"Wil je het doen Hazel?" Vraagt Owen voor de zekerheid.
Hazel haalt haar schouders op en het duurt niet lang voordat hun lippen op elkaar gedrukt zijn.
Iedereen ik de kring juicht.
Nu is het de beurt aan een vriendin van Romy.
De fles belandt bij Romy.
Ik heb nu al een voorgevoel dat er iets slecht zal gebeuren.
"Kus met Cameron." Zegt het meisje giechelend.
Met grote ogen kijk ik Cameron aan.
Zou hij het toelaten dat Romy dit doet?
Romy komt duidelijk dichter bij Cameron.
Cameron blijft naar Romy kijken.
Het voelt alsof mijn hart uit mijn lichaam zal bonzen.
Laat hij dit echt toe?
Voordat ik het weet zijn de lippen van Romy op Cameron gedrukt en maakt Cameron geen beweging.
••••
Hey allemaal, het spijt me heel erg dat het deel iets later is. Aangezien ik bijna elke dag werk en daarna nog iets doe met vrienden heb ik niet zoveel tijd, maar ik ben toch van plan om binnenkort een nieuw verhaal online te zetten! Ik hoop dat ik jullie snel zie en dat jullie ook een fijne vakantie hebben! Xx
JE LEEST
Roommates with my bestfriend
Romance"Ik ben blij dat ik met jou samen mag wonen Roosje, wie zou anders mijn vuile was doen." Zegt Cameron met een grijns op zijn gezicht wat hem er ongelofelijk sexy doet uitzien. Wacht ik kan mijn beste vriend toch niet sexy vinden? • Ontmoet Roos en C...