Pov Roos
De luide muziek galmt door de kamer waardoor mijn hoofdpijn alleen maar erger wordt.
Geweldig, kan het nog erger?
"Hey Roos!" Zegt een stem enthousiast achter mij.
Meteen kan ik mezelf wel vervloeken natuurlijk kan het voor mij erger.
Ik draai me langzaam om en zie daar tot mijn verwachting een vrolijke Blake staan.
Alsof het universum alleen op dit moment naar mij kan luisteren, maar toen ik smeekte voor die voldoende op mijn testen was dat precies ongehoord.
'Hey Blake.' Zeg ik snel, wat zag dat er vast belachelijk uit dat ik helemaal in mijn eigen droomwereld over mijn testen aan het denken was.
"Wat leuk dat je er bent." Schreeuwt hij over de muziek heen.
Ja inderdaad wat fantastisch dat mijn beste vriend me na vijf minuten voor een meisje geeft gedumpt en de volgende playboy al voor mijn neus staat.
'Ja, leuk dat jij er ook bent.' Zeg ik met een geforceerde glimlach dat er vast helemaal realistisch uitzag.
"Is je beste vriend er niet?" Vraagt hij met een opgetrokken wenkbrauw.
'Hij is volgens mij boven met een meisje.' Zeg ik lachend als of het mij helemaal niets doet.
Waarom word ik toch gewoon geen actrice?
"Heb je dan zin om met mij te dansen?" Vraagt Blake met de typische grijns op zijn gezicht waar elk meisjes hart sneller van slaat.
Natuurlijk heb ik geen zin om te dansen, maar precies het tegenovergestelde verlaat mijn mond.
'Natuurlijk.' Zeg ik lachend.
Blake neemt mijn hand vast en wandelt samen met mij naar het enige plaatse dat nog vrij is om te dansen in deze ongelofelijk kleine woonkamer.
Langzaam voel ik zijn handen naar mijn heupen gaan, waardoor ik hier al meteen genoeg van krijg.
'Ik ga even een drankje halen, wil je ook wat?' Vraag ik zo snel mogelijk zodat zijn handen eindelijk mijn lichaam verlaten.
"Ja lekker." Zegt hij.
Ik wurm mezelf tussen alle dansende tieners en neem twee flesjes drank uit de koelkast.
Ik probeer wat langzamer terug te wandelen naar Blake zodat ik minder tijd met hem moet doorbrengen.
Wanneer ik tot mijn grote spijt eindelijk terug aankom bij Blake neemt hij snel een flesje drank uit mijn handen en slaat hij die meteen achterover.
Deze jongen gaat ervoor.
"Dat had ik even nodig." Zegt hij lachend voordat hij opnieuw begint met dansen en grote slokken begint te nemen van zijn flesje.
"Je zou ook wat meer moeten drinken, dan kan je een beetje losser worden." Zegt Blake terwijl hij met zijn vinger naar het flesje in mijn handen wijst.
Ik neem zuchtend een slok en niet veel later voel ik een stevige tik op mijn schouder wat mij in verbazing laat omdraaien.
•••
Hey allemaal, ik hoop dat jullie dit deel leuk vonden want ik denk dat het eindelijk ook wat leuker begint te worden.Laat alsjeblieft weten wat jullie er van vinden en tot volgende week! Fijn weekend en een fijne vakantie als jullie die ook hebben xx
JE LEEST
Roommates with my bestfriend
Romance"Ik ben blij dat ik met jou samen mag wonen Roosje, wie zou anders mijn vuile was doen." Zegt Cameron met een grijns op zijn gezicht wat hem er ongelofelijk sexy doet uitzien. Wacht ik kan mijn beste vriend toch niet sexy vinden? • Ontmoet Roos en C...