Acht

3.9K 81 0
                                    

Pov Rose

"Ik heb echt zin in dit feestje." Zegt Cameron met een grijns op zijn gezicht.

'Ja, ik ook.' Zeg ik zo overtuigend mogelijk.

Het is niet dat ik niet van feestjes hou, maar als je met Cameron naar een feestje gaat duurt het niet lang voordat hij een meisje vindt en haar mee neemt naar een slaapkamer waardoor ik opnieuw alleen achter blijf.

"Het echt leuk met Sarah gisteren, ik heb nog nooit zo hard gelachen op een avond." Zegt Cameron.

Mijn ogen rollen automatisch. Nog nooit zo hard gelachen? Volgens mij is hij de momenten vergeten waarop we bijna niet meer konden ademen van het lachen en toen de tranen over onze wangen liepen.

'Ik ben blij voor je dat je iemand hebt gevonden die je leuk vindt.' Zeg ik oprecht, hij is mijn beste vriend ik hun hem alle liefde die je op de wereld kan krijgen.

"Ja, ze is wel leuk." Zegt hij lachend.

Ik kijk langzaam om me heen in de hoop dat het nog langer zou duren voordat we de deur binnen stappen en daar tot een gat in de nacht blijven.


"Hey Sarah!" Zeg Cameron enthousiast als hij Sarah bij haar arm neemt en een kus op haar wang drukt.

"Hey Cameron." Zegt ze met een glimlach terwijl ze hem met een verliefde blik aankijkt.

Als ze maar eens wist hoe Cameron echt is.

"Oh Hey Roos." Zegt ze als haar blik eindelijk op mij valt.

'Hey Sarah.' Zeg ik met een geforceerde glimlach terwijl ik haar ook een kus op haar wang geef.

Begrijp me niet verkeerd ik heb niets tegen Sarah, het enige wat me stoort is Cameron zijn playboy gedrag waar ze regelrecht inloopt.

"Wil je ook wat drinken?" Vraagt Cameron aan mij.

Ik knik en kijk om me heen om te zien of er iemand is die ik ken, wat natuurlijk niet zo is aangezien we nog maar net naar hier zijn verhuisd.

"Alsjeblieft." Zegt Cameron terwijl hij een rode beker in mijn handen drukt.

'Thanks.' Zeg ik zacht.

"Nog geen mooie jongen gespot?" Vraagt Cameron met een grijns.

Ik schud mijn hoofd aangezien de meeste jongens totaal niet mijn type zijn.

"Ik denk dat ik maar een met die brunette ga praten."

'Succes.' Zeg ik met een glimlach terwijl ik alleen alleen achter blijf.

Dat belooft voor de rest van de avond.

••••
Sorry dat het deel wat later is, maar ik ben ziek en ik had niet echt veel inspiratie meer.

Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben, tot volgende week!! Xx

Roommates with my bestfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu