Pov Cameron
Ik weet niet wat er gebeurt.
Het ene moment ben ik aan het lachen met de andere die een opdracht uitvoeren.
En nu zit Romy mij te kussen.
Ik duw haar meteen van me af en kijk haar boos aan.
Ik kijk naast me en zie dat Roos al niet meer in de kring zit.
Wanneer ik gehaast rond me kijk zie ik haar lange bruine haren nog ergens in de verte.
Ik sta meteen op en ik begin achter haar te rennen.
'Roos!' Schreeuw ik wanhopig.
'Roos, wacht even!' Probeer ik nog eens.
Roos gaat alleen maar sneller lopen, ik heb al een idee waar ze naartoe gaat.
Ik begin sneller achter haar te lopen, als ze naar ons appartement gaat kan ze de deur voor me sleutel en kan ik niet meer naar binnen.
En ik wil dit uitpraten met haar, het liefste nu meteen.
Wanneer Roos net de lift binnen stapt ren ik naar boven via de trappen.
Ik ren zo snel mogelijk via de trappen naar onze verdieping.
Wanneer ik de deur van de trappen open hoor ik op hetzelfde moment het geluidje van de lift.
Net als Roos de deur van ons appartement wil sluiten steek ik mijn voet er tussen.
'Roos luister nu naar me.' Smeek ik.
"Waarom zou ik?" Zegt ze duidelijk kwaad.
'Ik weet niet wat er gebeurde maar, het leek alsof ik niets meer kon doen en ik liet het gewoon toe.'
"Je liet het inderdaad gewoon toe, kan je haar niet eens wegduwen of iets!"
'Ik weet het, maar ik wil niemand anders dan jou Roos.' Zeg ik zacht.
"Jammer, je hebt net Romy gekozen."
Ik zie hoe Roos snel naar haar kamer loopt.
Als ik de deur hoor dichtslaan volgt er zacht gesnik.
Mijn hart breekt bij het geluid.
Ik haal zuchtend mijn hand door mijn bruine haren.
Sh*t, hoe kan ik nu zo dom zijn.
Het geluidje van mijn telefoon laat me verbaasd opkijken.
Ik neem mijn telefoon uit mijn broekzak en zie dat Romy me berichten aan het sturen is.
Romy : Cameron waar ben jeeeeee
Romy : je kan echt goed kussen
Romy : Ik mis jeeee Cameronnnn
Romy : Dump Roos en kom terug
Ik schud mijn hoofd geïrriteerd.
Cameron : Ik wil dat jij nooit meer tegen mij of Roos praat. Ik heb genoeg van je blijf uit mijn buurt. Of er gebeuren dingen die niet goed zijn voor ons beide.
Ik kan het nog niet eens geloven.
Wat als Roos me nu niet meer wil.
•••••
Hey allemaal! Heel erg bedankt voor alle lieve reacties de laatste tijd. Ik ben jullie allemaal zo dankbaar dat jullie zelf de tijd nemen om dit verhaal te lezen! Tot volgende week! XxxPs. Aan die zijn kant staan jullie?
-Roos
Of
- Cameron
JE LEEST
Roommates with my bestfriend
Romance"Ik ben blij dat ik met jou samen mag wonen Roosje, wie zou anders mijn vuile was doen." Zegt Cameron met een grijns op zijn gezicht wat hem er ongelofelijk sexy doet uitzien. Wacht ik kan mijn beste vriend toch niet sexy vinden? • Ontmoet Roos en C...