Twintig

3.6K 92 9
                                    

Pov Roos

"Alleen maar lichte kleuren ik beloof het." Smeekt Hazel die oogschaduw bij mij wil aanbrengen.

'Oke, oke maar niet te veel.' Zeg ik zuchtend terwijl ik mijn ogen sluit.

Hazel is nu al zo lang bezig aan mijn make-up dat ik al in slaap kan vallen.

We gaan over een uurtje naar Owen en daar zien we alle andere jongens.

Ik hoop stiekem dat Romy er niet zal zijn want eerlijk gezegd heb ik geen zin om vandaag haar gezicht te zien.

"Klaar, nu moet ik alleen nog mascara bij je opdoen." Zegt Hazel met een grijns voordat ze een zwart borsteltje uit een mascara flesje haalt.

Ze brengt onhandig de mascara aan op mijn wimpers.

"Omg wat zie jij er f*cking sexy uit Roos!" Zegt ze met een meisjes achtige giechel.

'Mag ik kijken?' Vraag ik benieuwd naar het resultaat.

Hazel draait de spiegel om en ik zie eindelijk hoe ik eruit zie en wow Hazel kan wonderen verrichten.

Ik zie er niet helemaal verkeerd uit voor een keer in mijn leven.

"Kom dan stijl ik nog snel je haar." Zegt ze terwijl ze de tang al vasthoud en klaar is om aan te vallen.

"Ik hoop dat Louis (een vriend van Owen) er ook is." Zegt Hazel dromerig.

'Vast wel.' Zeg ik knikkend terwijl ik alleen maar zin heb om Cameron te zien.

Ik klop aan op de grote zwarte deur die het chique huis nog meer afwerkt.

Het duurt niet lang voordat Owen de deur opent en ons lachend aankijkt.

"Jullie zijn er!" Schreeuwt hij enthousiast wat mij al laat zien dat hij al licht in zijn hoofd is door de alcohol.

"Kom snel binnen en feest!" Zegt hij lachend terwijl hij mijn hand vastneemt en me door de menigte met mensen trekt.

Zo ben ik ook al meteen Hazel kwijt en sta ik hier met een dronken Owen.

Dat belooft al veel voor deze avond.

Ik neem een drankje en begin samen met Owen wat te dansen om er toch het beste van te maken.

Wanneer een ander meisje tegen Owen komt aan dansen heb ik er toch wat genoeg van en besluit ik om Hazel te gaan zoeken.

Als ik in de keuken kom zie ik Hazel samen met Louis lachen.

Ik besluit om hun met gerust te laten en zelf maar Cameron te gaan zoeken, maar die zit waarschijnlijk ergens in een kamer met Romy.

Voordat ik het weet voel ik twee handen op mijn heupen en hoor ik een stem in mijn oor fluisteren.

"Wil je dansen schoonheid?" Vraagt en onbekende jongen.

Ik knijp mijn ogen fijn door de enorme stinkende alcohol geur die rond de jongen hangt.

'Nee bedankt.' Zeg ik terwijl ik zijn handen van mijn heupen af probeer te halen.

"Komaan een kusje dan?" Zegt hij opnieuw en nu ben ik zelf omgedraaid en kijk in recht in de ogen van de onbekende jongen.

Voordat ik het weet ben ik tegen de muur aangedrukt en staat de jongen grijnzend voor me.

"Ik doe wat ik wil en jij zal gewoon meewerken." Zegt hij dreigend.

"Dat denk ik niet." Zegt een stem die ik uit de duizenden herken.

Cameron trekt de jongen van mij af en heft zijn vuist op om de jongen in zijn gezicht te slaan.

Ik neem snel zijn arm vast voordat er weer een hele scène plaats vind.

'Stop Cam hij is het niet waard.' Zeg ik.

Hij draait zich om en zijn ogen kijken me bezorgd aan.

"Heeft hij iets gedaan Roos?"

'Nee alles is oke, bedankt.' Zeg ik geruststellend.

Het duurt niet lang voordat ik in een omhelzing ben genomen en Cameron een kus op mijn haar drukt.

"Ik zal je altijd komen redden Roosje." Zegt hij terwijl hij zijn hoofd ik mijn haren drukt.

'Ik hou van je Cam.' Zeg ik als ik mezelf losmaak uit zijn knuffel en hem aankijk.

"Ik ook van jou Roos." Zegt hij met een glimlach.

Voordat ik het weet leunen we allebei naar voren en raken mijn lippen die van Cameron.

En hier sta ik nu te kussen op een dom feestje met mijn beste vriend.

•••••
Het is eindelijk gebeurt en dat in een hoofdstuk dat dubbel zo lang is. Heel erg bedankt voor de 10k, ik hou van jullie allemaal of je nu gewoon leest, stemt of reageert mega bedankt! Tot volgende week! Xx

Roommates with my bestfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu