Twaalf

3.8K 82 7
                                    

Pov Roos

We zijn een paar uur verder en ondertussen lopen we al rond met tientallen zakken.

Cameron en ik laten ons volledig gaan, maar we hebben ook nieuwe kledij nodig voor school zodat we een goede indruk kunnen maken.

Ik zal echt nog genieten van dit weekje vakantie voordat we terug kunnen keren naar de hel.

"Wat vindt je van deze trui Roos?" Vraagt Cameron terwijl jij een donkerblauwe trui voor zich houd.

'Staat je goed Cam.' Zeg ik terwijl ik goedkeurend knik.

Als we naar de kassa wandelen om af te rekenen zie ik nu al hoe de ogen van de kassierster naar Cameron kijken.

Dat ontbrak er natuurlijk nog aan vandaag.

"Die staat je vast heel goed." Zegt het meisje flirterig en ze knippert extra veel met haar ogen waardoor ik denk dat haar nep wimper zal loskomen.

'Dankjewel.' Zegt Cameron met een knipoog.

Ik kan nu wel innerlijk overgeven, waar is Cameron mee bezig.

"Dat is dan €19,99." Zegt het meisje.

Cameron haalt wat geld uit en legt het op de toonbank.

Ik kan het niet helpen dan met mijn voet op de grond te tikken want deze situatie vindt ik behoorlijk irritant.

Als ik zie dat Cameron zijn ticket eindelijk uit de machine komt schrijft blondie nog vlug haar nummer er op.

"Bel me knapperd." Zegt ze verlijdend.

Ik kan het bijna niet laten om in lachen uit de barsten.

Dit meisjes zet zichzelf zo voor schut.

Ik kan eindelijk gerust ademhalen als we uit de winkelen komen.

"Zullen we MacDonald's halen?" Vraagt Cameron.

'Moet jij niet op je figuur letten?' Zeg ik lachend.

"Nee, ik denk dat het nog wel kan." Zegt Cameron lachend terwijl hij zijn shirt omhoog doet om zijn prachtige sixpack te onthullen.

Ik moet mijn best doen om niet te kwijlen.

F*ck wat is hij-

"Wil je anders een foto Roos? Dan kan je er langer naar kijken." Zegt Cameron lachend terwijl ik eindelijk terug kom van mijn droomwereld.

'Nee het is goed hoor dikke nek.' Zeg ik lachend terwijl ik de deur van de MacDonald's open trek.

Ik zie hoe Cameron lachend met zijn ogen rolt terwijl we naar de rij wandelen.

Gelukkig is deze niet te lang en is het al snel onze beurt.

Ik neem plaats op een stoel bij het raam samen met mijn big Mac menu.

Het duurt niet lang voordat Cameron en ik grapjes maken en dat hij zichzelf voor schut zet als hij frietjes als slagtanden in zijn mond stopt.

Wat een kleuter.

"Hoop je om de liefde te vinden hier Roos?" Vraagt Cameron terwijl hij in mijn ogen kijkt.

Sh*t hoe moet ik hier nu op antwoorden?

••••
Hey allemaal, heel erg bedankt voor de 2k lezers en ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben. Tot volgende week! Xx

Roommates with my bestfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu