Tweeëndertig

2.6K 69 7
                                    

Pov Roos

Ik kijk recht in de ogen van Owen.

"Wie is het Owen?" Hoor ik Hazel uit de achtergrond schreeuwen.

"H...het is Roos." Zegt Owen verward.

"Oh, Hey lieverd." Zegt Hazel terwijl ze dichter bij de deur komt.

Wanneer Hazel haar ogen op mij landen veranderd haar hele uitdrukking.

"Oh, Roos." Zegt ze zacht voordat ze haar armen stevig om me heen slaat.

Het duurt niet lang voordat ik in tranen uitbarst.

"Wat is er toch gebeurt?" Vraagt Hazel terwijl ze geruststellend over mijn rug begint te wrijven.

'Cam.' Is het enige wat ik kan zeggen tussen mijn snikken door.

"Heeft hij iets gedaan Roos?" Vraagt Owen.

Ik schud mijn hoofd, ik weet niet eens hoe dit is kunnen gebeuren.

"Kom dan gaan we even zitten." Zegt Hazel die me terug loslaat en naar de bank helpt.

"Wil je het ons vertellen Roos?" Vraagt ze.

Ik knik.

'Cameron geeft een foto gekregen van Owen en ik waarop we aan het kussen zijn.'

"Wat dat kan toch niet?" Zegt Owen verward.

'Ik snap het ook niet, ik kwam thuis en ik zag een boze Cameron op de bank zitten. Wanneer hij eindelijk wou zeggen wat er aan de hand was heeft hij de foto van ons twee in mijn handen gedrukt.'

"Hoe komt hij in hemelsnaam aan die foto?"

"Wacht even. Hebben jullie gekust?" Vraagt Hazel.

'Natuurlijk niet, ik hou met heel mijn hart van Cameron ik zou er nog niet eens aan denken.' Zeg ik.

"Hoe heeft hij zelf een foto van ons? Het is niet eens gebeurt." Zegt Owen.

"We moeten weten hoe hij aan de foto is gekomen." Zegt Hazel.

'Ik heb het hem gevraagd, maar hij wou er niets over zeggen. Hij denkt nu gewoon dat ik hem heb bedrogen.' Zeg ik terwijl ik mijn hoofd in mijn handen laat vallen.

"Ik ben zo terug." Zegt Hazel die opstaat van de bank.

'Wat ga je doen?'

"Ik ga naar Cameron en hem de waarheid vertellen en ik ga te weten komen van wie hij die foto heeft."

"Hazel, ik denkt dat we Cameron voor nu even best met rust laten." Zegt Owen.

'Hij is zo boos Hazel, hij wou me niet eens meer aankijken.' Zeg ik zacht.

"Waarom gelooft hij je überhaupt niet eens!" Zegt Hazel kwaad.

'Hij gelooft wat hij op de foto ziet.'

"Als ik met hem klaar ben zal hij totaal niets meer zien."

"Hazel doe nu even rustig." Zegt Owen lachend.

"Als ik hem in mijn handen krijg dan-"

Hazel word onderbroken door het luide gerinkel van mijn telefoon.

'Onbekend nummer.' Zeg ik terwijl ik Hazel en Owen onzeker aankijk.

•••
Hey lieve allemaal! Ik hoop dat jullie een hele fijne vakantie hebben tot nu toe. Hopelijk tot volgende week! Xx

Roommates with my bestfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu