Zesendertig

2.5K 55 27
                                    

Pov Roos

'Ben je zeker dat je het niet erg vind dat ik voor even blijf?' Vraag ik aan Hazel.

Ik zit nu inmiddels op Hazel haar bank.

Ik heb afscheid genomen van Cameron op het feestje, volgens mij is het nu het beste om even afstand te nemen.

Maar ken je die gedachten die je altijd doen twijfelen?

Natuurlijk zijn die er ook, ik trekt zenuwachtig aan de mouw van mijn trui, ik haat het om te overdenken.

Mijn gedachten kunnen nooit stoppen en ze laten me twijfelen of ik wel alles juist doe.

"Natuurlijk lieverd." Zegt Hazel die naast me komt zitten.

"Ik denk dat ik dan ook maar even ga." Zegt Owen.

Owen is na het feestje nog meegekomen met ons terug naar Hazel's appartement.

"Bellen jullie me als er iets is?" Vraagt hij voordat hij een kus op Hazel's wang drukt.

Ik knik als antwoord, ik wil nu gewoon even niet met jongens praten.

Hazel staat op om Owen naar buiten te laten.

Het is morgen terug school voor ons, is het slim om te gaan?

"Ga je morgen naar school?" Vraagt Hazel alsof ze mijn gedachten kan lezen.

'Ik weet het niet.' Zeg ik eerlijk.

"Ik zal morgenochtend wel wat spullen van je halen en dan slaan we gewoon het eerste uur over." Zegt Hazel met een glimlach.

'Wil je dat echt voor me doen?'

"Natuurlijk! Jij bent toch mijn beste vriendin gekkie." Zegt Hazel lachend.

'Ik weet niet wat ik zou doen zonder jou.' Zeg ik terwijl ik mijn armen rond haar nek sla.

"Ik snap het helemaal dat je Cameron niet wil zien, hopelijk blijft hij nog even thuis." Zegt Hazel.

Ik knik instemmend, ik hoop dat eerlijk gezegd ook.

Misschien zal het goed doen dat we even afstand hebben, de laatste tijd was er alleen maar ruzie.

"Zullen we nog een filmpje kijken?" Vraagt Hazel terwijl ze enthousiast op het logo van Netflix drukt.

'Heel graag Hazel maar ik denk dat ik best al ga slapen zodat ik morgen de schooldag kan overleven.' Zeg ik met een kleine glimlach.

"Ik kom straks ook hoor." Zegt ze.

'Tuurlijk, slaapwel lieverd.' Zeg ik terwijl ik een kus op haar wang druk.

"Slaapwel!" Schreeuwt ze nog terwijl ik op de trap wandel naar haar slaapkamer.

Wanneer ik eindelijk mijn comfortabel pyjama heb aangetrokken laat ik mezelf vallen op het extreem zachte bed.

Eindelijk rust.

Ik sluit mijn ogen en laat eindelijk voor het eerst mijn gedachten los zodat ik kan ontspannen.

"Ik wist dat dit geen goed idee was Roos!" Schreeuwt Cameron.

'Cam, ik had gewoon even afstand nodig! Jij moest zo nodig met een ander meisje in je bed kruipen na een paar dagen!' Schreeuw ik huilend.

"Als jij geen pauze nodig had was dit nooit gebeurd!"

'Dus je wil nu de schuld in mijn schoenen schuiven?' Vraag ik verwonderd.

"Ja het is alleszins mijn schuld niet." Zegt Cameron terwijl hij met zijn ogen rolt.

'Hoor jij jezelf nu? Hoor jij hoe dom jij klinkt!' Zeg ik kwaad.

Ik kan niet geloven dat hij me bedrogen heeft en dan nog met Romy.

"En trouwens Romy is zoveel beter in bed dan jij!" Zegt hij lachend.

'What the f*ck Cameron alsof ik dat wou weten!'

"Ze is in alles beter dan jou, ik snap niet dat ik ooit iets in jou heb gezien."

De tranen stromen inmiddels al over mijn wangen, hoe kan hij mij dit aandoen.

"Roos."

'Wat Cameron!'

"Roos."

"Roos word wakker."

"Roos het is tijd."

Ik open mijn ogen en ik kijk een lachend Hazel aan.

"Nou jij was diep aan het slapen zeg." Zegt ze lachend.

•••••
Hey allemaal ik wil graag een Q&A doen dus laat zeker al vragen achter voor

Cameron

Roos

Hazel

Owen

Andere...

Of voor mij

Ik hoop dat jullie dit deel leuk vonden en tot snel! Xx

Roommates with my bestfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu