Veertig

2.3K 50 3
                                    

Pov Roos

Ik heb mijn hoofd inmiddels al tegen mijn busraampje laten vallen.

Ik heb besloten om dit weekend eens naar huis te gaan.

Ik kom nu in de avond aan en dan kan ik zaterdag de hele dag blijven om zondag avond weer te vertrekken.

Ik heb mijn moeder zo gemist, net als mijn broer Finn en mijn vader.

We zijn inmiddels al een tijdje verder.

Ik heb mijn examens afgelegd en nu moet ik nog een week wachten op de uitslag.

Ik kan natuurlijk niet ontkennen dat ik heel erg zenuwachtig ben.

Cameron zegt zelf dat zijn examens best wel goed zijn gegaan dus laat ons hopen dat het ook zo is.

Want Cameron had wel steeds uitvluchten om van alles te doen behalve te studeren.

Mijn gedachten worden onderbroken door het geluid van mijn telefoon.

Ik zet mijn muziek op pauze en ontgrendel mijn scherm.

Cam :
Ben je al aangekomen? X

Ik :
Nee, ik moet nog een kwartiertje op de bus. X

Cam :
Kan je terug komen ik mis je nu al :(

Ik :
Oohn ik weet zeker dat jij het wel aankan zonder mij voor 2 dagen.

Cam :
Je weet dat ik je nodig heb...

Ik :
Wat een baby ben jij toch ;)

Cam :
Veel plezier lieverd thuis, je verdient het om even weg te zijn x

Ik :
Thanks Cam, ik ben je morgen wel. Hou van je! xx

Cam :
Ik ook van jou :)

Doordat ik heb gestuurd met Cameron ben ik al aangekomen zonder dat ik het eigenlijk door heb.

Ik neem snel mijn tas en ga van de zodat ik geen halte te ver ga.

Het moment dat ik van de bus stap hoor ik de oude vertrouwde geluid van onze rommelende auto.

Mijn broer heeft zijn hand al door het raam gestoken en zwaait enthousiast naar me.

Ik ren naar de auto toe met een grote glimlach op mijn gezicht, ik ben zo blij dat ik nog eens thuis ben.

"Hey zusje!" Zegt Finn enthousiast.

'Hey Finn, ik heb je zo gemist.' Zeg ik wanneer ik een kus op zijn wang druk.

"Mam en pap zijn zo blij dat je terug bent, je kan het niet geloven. Het is alsof de koningin op bezoek komt." Zegt Finn lachend.

'Dat ben ik toch ook?' Zeg ik lachend.

Finn barst in het lachen uit.

"Daarom heb ik jou ook gemist." Zegt hij.

'Ik ben zo blij dat dit schooljaar voorbij is.' Zeg ik als ik mijn hoofd op de autostoel laat vallen.

"Hoe is het eigenlijk nog met Cameron?" Vraagt Finn.

'Goed hoor.' Zeg ik terwijl ik langzaam begin te blozen.

"Moet jij jou grote broer iets vertellen?" Vraagt Finn.

'Laten we zeggen dat Cameron en ik een soort van samen zijn.' Zeg ik snel.

"Wat?"

'We zijn zo zowat heel het schooljaar samen maar natuurlijk zijn er ook dingen tussen ons gebeurt.' Leg ik uit.

"Wat heeft hij gedaan?"

En zo begin ik aan het verhaal van Cameron aan ik.

••••••
Hey allemaal, het spijt me zo erg dat ik zolang niet heb ge-update. Ik had gewoon weg geen tijd door school en door werk. Maar aangezien het nu vakantie is hoop ik dat ik terug zal kunnen uploaden. Hopelijk tot snel en voor iedereen een fijne vakantie! Xx

Roommates with my bestfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu