Pov Roos
"Komaan Roos je moet er ook zijn, anders wordt het niet leuk." Zuurt Owen.
'Ik zal er over nadenken.' Zeg ik lachend terwijl ik in de richting van Cameron kijk.
Hij geeft me een knipoog en praat dan terug verder met zijn vrienden die bij hem zitten.
"Ik zal ook komen." Zegt Hazel die me een tik op mijn schouder geeft.
'Oke, oke jullie winnen.' Zeg ik lachend terwijl ik lachend mijn armen in de lucht steek als teken van overgave.
"Yes!" Zeggen Hazel en Owen terwijl ze elkaar een high five geven.
Ik schudt lachend mijn hoofd.
"Vrijdag avond om 10 uur in mijn kamer." Zegt Owen.
'Jaja, is goed.' Zeg ik terwijl ik nog een hap van mijn boterham neem.
"Neem je Cameron ook mee?" Vraagt Hazel.
'Als hij wil dan neem ik hem wel mee.' Zeg ik bedenkelijk.
Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee of ik Cameron wel wil meenemen, maar aangezien de hele school er wel zal zijn gaat hij ook.
"Oh, trek ook iets sexy aan." Zegt Owen lachend.
'You wish.' Zeg ik ook met een glimlach.
•
"Ga je ook vrijdag?" Vraagt Cameron wanneer ik onze kamer binnen stap.
'Ja ik denk het, jij ook?' Vraag ik nieuwsgierig terwijl ik naast hem op de bank plof.
"Ja ik ga met de jongens." Zegt Cameron wanneer hij een slok van zijn Cola neemt.
'Ik ga waarschijnlijk met Hazel.' Zeg ik als ik de cola uit zijn handen neem en er ook van drink.
"Je kan ook gewoon een eigen glas nemen Roos." Zegt hij lachend.
'Neeee, ik ben daar net iets te lui voor vandaag.' Zeg ik lachend en ik leg mijn benen over Cameron's shoot.
'Wat ontspannend.' Lach ik terwijl ik mijn handen onder mijn hoofd leg en mijn ogen sluit.
"De koningin heeft gesproken." Zegt Cameron met een hoog stemmetje.
Ik kan het niet laten om in lachen uit te barsten en niet veel later voel ik de vingers van Cameron op mijn buik die me nog harder laten lachen.
'St...stop C.....Cam.' Zeg ik lachend waardoor ik bijna geen woorden kan uitspreken.
"Zeg dat ik de mooiste jongen ben die je ooit al hebt gezien." Zegt Cameron.
'J...je bent d....de moo...iste jong...en die i...k al h...eb gezien.' Zeg ik lachend.
Het duurt niet lang voordat Cameron me loslaat en snel zijn telefoon neemt en een foto van mij maakt.
Ik kijk naar de foto waar ik te zien ben met warrig haar die totaal niet meer zit en wat uitgelopen mascara.
"Jij bent ook het mooiste meisje die ik ooit heb gezien Roos."
••••••
Sorry dat dit deel iets later is, als tegen prestatie voor het late deel zeg ik deze spoiler : er zal volgende week iets tussen Roos en Cameron gebeuren :) Tot volgende week en een fijn weekend! Xx
JE LEEST
Roommates with my bestfriend
Roman d'amour"Ik ben blij dat ik met jou samen mag wonen Roosje, wie zou anders mijn vuile was doen." Zegt Cameron met een grijns op zijn gezicht wat hem er ongelofelijk sexy doet uitzien. Wacht ik kan mijn beste vriend toch niet sexy vinden? • Ontmoet Roos en C...