Vorige keer : "Hoop je om de liefde te vinden hier Roos?" Vraagt Cameron terwijl hij in mijn ogen kijkt.
Sh*t hoe moet ik hier nu op antwoorden?
Pov Roos
'Als er een jongen zich niet als een dertienjarige gedraagt wil ik dat graag.' Zeg ik met een geforceerde glimlach.
"Ik zorg er wel voor dat we iemand vinden die geschikt voor je is Roos." Zegt Cameron.
Ik knik lachend en neem een hap van mijn hamburger.
"Volgens mij hebben we al iemand gevonden." Zegt Cameron lachend als hij met zijn ogen naar rechts kijkt, dit is ons teken om subtiel naar rechts te kijken.
Ik kijk zo onopvallend mogelijk naar rechts terwijl ik probeer om mijn grote hap door te slikken en niet helemaal voor schut te staan.
Ik kijk recht in de blauwe ogen van een jongen die ik nog nooit heb gezien, maar er ongelofelijk knap uitziet.
"Welk cijfer Roos?"
'Twaalf op tien.' Zeg ik met een dromerige blik, maar die duurt niet lang want na een paar seconden weet ik toch dat ik totaal geen kans maak.
"Go for it!" Zegt Cameron net iets te luit waardoor iedereen ons aankijkt waaronder ook de knappe jongen.
'Vergeet het maar Cam.' Zeg ik teleurgesteld.
"Wat is er nu Roosje?" Vraagt hij bezorgd.
'Ik maak toch geen kans.' Zeg ik terwijl ik mijn schouders omhoog haal.
"Je bent fu*king mooi Roos, kijk naar jezelf girl, elke jongen wil je." Zegt Cameron lachend met een vrouwelijk stemmetje.
'Bedankt Cam.' Zeg ik lachend.
"Sorry, maar mag ik alsjeblieft je nummer want ik kan mijn ogen echt niet van je af houden." Zegt een diepe stem die uit het niets aan onze tafel staat.
Ik kijk stom verbaasd naar de jongen die me met hoopvolle ogen aankijkt.
'Uhhhm, tuurlijk.' Zeg ik onhandig waardoor ik mezelf wel kan slaan.
Goed gedaan Roos.
Ik geef de jongen mijn nummer en kijk met een zenuwachtige blik naar Cam.
Hij steekt zijn duimen uit en geeft me een bemoedigend knikje.
"Heel erg bedankt, ik stuur je nog schoonheid." Zegt de jongen voordat hij de deur uitloopt.
'Wat was dat?' Zeg ik verbaasd terwijl ik mijn lach moet inhouden voordat de jongen nog terug komt.
"Ik weet het zelf niet." Zegt Cameron lachend waardoor ik ook moet lachen.
'Hij was echt mooi, wat moet ik nu doen?' Zeg ik dramatisch.
"Er achter komen of hij zich als een kleuter gedraagt of niet." Zegt Cameron lachend.
•••••
Het spijt me heel erg dat ik vorige week niets heb geplaatst, maar ik had het heel druk met schoolwerk. Ik heb nu twee weken vakantie dus ik hoop dat ik hier veel in kan schrijven. Ik zal proberen om deze week een extra hoofdstuk te plaatsen om het goed te maken.Een heel fijne vakantie aan wie ook vakantie heeft! Xx
JE LEEST
Roommates with my bestfriend
Romance"Ik ben blij dat ik met jou samen mag wonen Roosje, wie zou anders mijn vuile was doen." Zegt Cameron met een grijns op zijn gezicht wat hem er ongelofelijk sexy doet uitzien. Wacht ik kan mijn beste vriend toch niet sexy vinden? • Ontmoet Roos en C...