Dit deel is een extra deel over Cameron hoe hij zich voelde in hoofdstuk eenentwintig. (Wanneer hij Roos vroeg om een relatie te hebben.)
Pov Cameron
Ik kan alleen maar denken aan Roos die haar vingers door mijn haren haalt, wat voelt dit goed.
We zijn na het feestje bij ons thuis op de bank beland.
'F*ck Roos.' Zeg ik terwijl mijn lippen in haar nek verdwijnen.
Mijn gedachten zijn overal, maar vooral bij Roos. Ik heb het gevoel dat mijn hart zowat uit mijn borstkas zal slaan.
Zonder na te denken gaan mijn hand langzaam onder haar t-shirt.
Roos duwt buitenadem met haar handen op mijn borstkas.
"Niet doen." Zegt ze zacht terwijl ze op haar lip bijt en de andere kant op kijkt.
Mijn gedachten gaan veel te snel, heb ik iets verkeerd gedaan?
Ik voel me meteen schuldig wat als ze dit niet wilt?
Wat als ze samen met Owen wil zijn?
Denkt ze dat ik dit niet serieus neem?
Mijn hand neemt haar kin vast en laat haar recht in mijn ogen kijken.
'Het spijt me zo Roosje, ik wist niet wat ik deed.' Zeg ik met een schuldige blik.
Ze sluit haar ogen en er loopt een traan over haar wang.
'Oh, Roos kom hier.' Zeg ik snel als ik mijn armen om haar heen sla en haar stevig tegen mijn borstkas aandruk.
'Wat is er?' Vraag ik terwijl ik met een hand door haar haren ga.
"Het is niets laat maar." Zegt Roos zacht hopend dat ik van onderwerp zal veranderen.
Maar dat zal niet zo snel gebeuren.
'Je kan me alles zeggen Roos, als je met iets zit is het belangrijk.' Zeg ik
Ik zucht zacht terwijl ze in de kamer rondkijkt.
Moet ik zelf mijn gevoelens voor mijn beste vriendin bekennen.
"Voel je echt iets voor mij Cam of is dit gewoon zomaar iets?" Vraagt ze.
'Ik, ik heb al zo lang gevoelens voor jou Roos, maar toen je met Owen begon om te gaan werd ik jaloers en deed ik hetzelfde met Romy.' Zeg ik zacht.
"Dus je was jaloers op Owen en mij en daarom begon je met Romy te gaan?" Vraagt ze verward.
'Ja ik weet dat het dom is, maar ik heb al zolang gevoelens voor jou Roos en om je met iemand anders te zien breekt mijn hart.' Zeg ik schuldig.
"Waarom heb je niets gezegd?" Vraagt ze.
'Waarom heb jij niets gezegd?'
"Omdat ik dacht dat je gevoelens niet wederzijds waren en ik dan onze vriendschap zou verpesten." Zegt Roos.
'Dat dacht ik ook Roosje, ik wou je niet kwijt.'
"Ik jou ook niet Cameron, je bent mijn beste vriend."
'Daar kan ik nu eigenlijk verandering in maken.' Zeg ik met een glimlach.
"Huh, wat bedoel je?" Vraagt ze verward met een opgetrokken wenkbrauw.
'Allerliefste Roosje, wil jij mijn vriendin zijn?' Vraag ik zenuwachtig.
Heb ik dat nu serieus echt gevraagd?
••••
Vinden jullie het leuk dat ik af en toe ook een deel vanuit Cameron plaats? Laat het dan zeker even weten!Tot zaterdag! Xx
JE LEEST
Roommates with my bestfriend
Romance"Ik ben blij dat ik met jou samen mag wonen Roosje, wie zou anders mijn vuile was doen." Zegt Cameron met een grijns op zijn gezicht wat hem er ongelofelijk sexy doet uitzien. Wacht ik kan mijn beste vriend toch niet sexy vinden? • Ontmoet Roos en C...