Eenentwintig

3.4K 88 18
                                    

Pov Roos

Dit is zo verkeerd denk ik terwijl ik mijn vingers door Cameron's haren haal.

Op dit moment zijn we niet meer op het domme feestje, maar zit ik op Cameron's shoot op onze bank.

"F*ck Roos." Zegt Cameron terwijl zijn lippen in mijn nek verdwijnen.

Ik verlies totale controle over mijn gedachten en het enige wat ik nog kan horen is mijn hartslag die op hol slaat.

Wanneer ik Cameron's handen onder mijn t-shirt voel gaan kom ik meteen terug in de realiteit.

Ik duw buitenadem met mijn hand op zijn borstkas.

'Niet doen.' Zeg ik zacht terwijl ik op mijn lip bijt en de andere kant op kijk.

Mijn gedachten die voordien niet bestonden komen nu wel allemaal terug.

Wat als hij totaal geen gevoelens voor mij heeft en denkt dat hij zo met mij naar bed kan.

Ik ben niet zoals Romy en de andere meisje.

Ik voel langzaam de tranen opkomen hoe kan ik nu zo dom zijn om te denken dat hij echt iets voor mij voelde?

Een hand neemt mijn kin vast en ik kijk recht in de ogen van Cameron.

"Het spijt me zo Roosje, ik wist niet wat ik deed." Zegt hij met een schuldige blik.

Ik sluit mijn ogen en laat de traan over mijn wang lopen.

"Oh, Roos kom hier." Zegt Cameron die zijn armen om me heen slaat en me stevig tegen zijn borstkas aandrukt.

"Wat is er?" Vraagt hij terwijl hij met een hand door mijn haren gaat.

'Het is niets laat maar.' Zeg ik zacht hopend dat hij van onderwerp zal veranderen.

"Je kan me alles zeggen Roos, als je met iets zit is het belangrijk."

Ik zucht zacht terwijl mijn ogen in de kamer ronddwalen.

Ga ik nu echt mijn gevoelens eindelijk bekennen aan mijn beste vriend.

'Voel je echt iets voor mij Cam of is dit gewoon zomaar iets?'

"Ik, ik heb al zo lang gevoelens voor jou Roos, maar toen je met Owen begon om te gaan werd ik jaloers en deed ik hetzelfde met Romy." Zegt hij zacht.

'Dus je was jaloers op Owen en mij en daarom begon je met Romy te gaan?'

"Ja ik weet dat het dom is, maar ik heb al zolang gevoelens voor jou Roos en om je met iemand anders te zien breekt mijn hart."

'Waarom heb je niets gezegd?' Vraag ik verward.

"Waarom heb jij niets gezegd?"

'Omdat ik dacht dat je gevoelens niet wederzijds waren en ik dan onze vriendschap zou verpesten.'

"Dat dacht ik ook Roosje, ik wou je niet kwijt."

'Ik jou ook niet Cameron, je bent mijn beste vriend.'

"Daar kan ik nu eigenlijk verandering in maken."

'Hu, wat bedoel je?' Vraag ik verward met een opgetrokken wenkbrauw.

"Allerliefste Roosje, wil jij mijn vriendin zijn?"

•••••
Hey allemaal, sorry dat het hoofdstuk wat later is, maar ik moest gisteren werken dus ik had geen tijd om het af te werken.

Laat even weten of jullie Roos en Cameron leuk vinden samen! X

Succes voor iedereen met de examens of toetsen, je kan het! Xx

Tot volgende week! Xx

Roommates with my bestfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu