Pov Roos
Ik weet niet of dit nog erger kan, op dit moment sta ik in mijn eigen woonkamer en heb ik geen idee wat ik tegen dit meisje moet zeggen.
"Roos, dit is Sarah zij woont met haar beste vriendin boven ons." Zegt Cameron met een glimlach waardoor zijn witte tanden te zien zijn.
'Hey, leuk om je te ontmoeten.' Zeg ik zacht terwijl ik in de richting van Sarah kijk.
"Jou ook, Cameron zij al dat hij een kamergenoot had maar niet dat ze er zo goed zo uitzien." Zegt ze met een liefelijke blik.
Kon ze dan geen bitch zijn.
"Ik geef trouwens morgen een feestje zin om te komen?" Vraagt ze nieuwsgierig.
"Natuurlijk, we zullen er zijn. Toch Roos?" Zegt Cameron.
'Ja natuurlijk.' Zeg ik snel voordat ik dan toch naar mijn eigen kamer ga en mezelf op het bed laat vallen.
Het gelach van Cameron en Sarah kan ik overduidelijk horen en stoort me natuurlijk.
Als ik haar maar kon zeggen dat er niets meer in zit dan 1 nacht met Cameron en daarna zou hij haar negeren.
Wat een playboy.
Iedereen was er altijd al van overtuigd dat Cameron en ik een stelletje waren, aangezien we altijd bij elkaar waren.
We hadden het aan elkaar beloofd om alles vriendschappelijk te houden, maar de laatste tijd voel ik me anders bij hem.
Ik voel me anders als hij opnieuw met andere meisjes in bed ligt, als hij met andere meisjes flirt waar ik bij ben.
Ik moet deze gedachten maar eens uit mijn hoofd zetten, wat maakt mij het toch uit.
"Roos, ik en Sarah gaan even wat eten halen. Red je jezelf alleen?" Schreeuwt Cameron lachend van onderaan de trap.
'Tuurlijk veel plezier.' Schreeuw ik terug terwijl mijn humeur omslaat.
Waarom kan ik nooit eens een jongen om mijn vinger winden.
Wacht maar Cameron op een dag vindt ik iemand en zal je wel zien hoe ik mij gevoeld heb.
•••••
Het spijt me dat dit deel wat minder is, zelf vindt ik hem ook minder leuk. Ik zal proberen om het volgende deel natuurlijk leuker te maken en voor nu hoop ik dat jullie een fijn weekend hebben. Tot volgende week! Xx
JE LEEST
Roommates with my bestfriend
Roman d'amour"Ik ben blij dat ik met jou samen mag wonen Roosje, wie zou anders mijn vuile was doen." Zegt Cameron met een grijns op zijn gezicht wat hem er ongelofelijk sexy doet uitzien. Wacht ik kan mijn beste vriend toch niet sexy vinden? • Ontmoet Roos en C...