Pov Roos
"Heb je nog zin om mee te gaan naar de bibliotheek." Vraagt Hazel terwijl ze haar boeken stevig tegen zich aandrukt.
'Ja, dan kan ik al meteen aan mijn taak beginnen.' Zeg ik bedenkelijk.
Ik heb het nu al onderschat, op mijn eerste dag heb ik al drie taken gekregen.
Dit wordt nog wat.
Ik neem snel mijn iPhone en ik stuur een berichtje naar Cameron dat ik een uurtje later thuis kom.
"Wat vond je van de jongens?" Vraagt Hazel met een grijns.
'Oh, ze zijn wel leuk.' Zeg ik lachend terug.
"Ik denk dat ik een crush heb op Louis." Zegt ze blozend.
'Oh my god, ga er voor meid.' Zeg ik terwijl ik haar een schouderklopje geef.
"En is Owen niets voor jou?" Zegt ze met een grijns.
'Uhm, ik weet het niet ik ken hem nog niet zo goed.' Zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal.
"Maar..." Zegt ze aanmoedigend.
'Hij is wel mijn type.' Zeg ik lachend.
Ons gesprek stopt aangezien we bij de bibliotheek aankomen en we besluiten om in stilte ons schoolwerk te maken.
"Ik zie je dan morgen?" Vraagt Hazel als ze haar tas over haar schouder slaat.
'Ja, tot morgen.' Zeg ik lachend terwijl ik naar de gang loop waar ik de lift moet nemen.
Ik druk op het knopje en ik stap in de lift.
Net wanneer de liftdeuren willen dichtgaan hoor ik iemand roepen.
"Houd alsjeblieft de deuren open!" Zegt een jongens stem.
Ik steek snel mijn voet tussen de kleine opening en de deuren gaan automatisch weer open.
Wanneer de deuren helemaal open zijn zie ik Owen's bezwete gezicht.
"Oh Hey Roos." Zegt hij lachend terwijl hij op het ronde knopje met de 4 drukt.
'Ja jouw ook, heb je gesport?' Vraag ik wijzend op zijn kledij.
"Ja, voetbaltraining." Zegt hij met een lach.
Ik knik en ik zie dat de lift stopt op mijn verdieping.
Net wanneer ik wil uitstappen houd een hand mij tegen.
" Zou je eens samen iets willen gaan drinken Roos?" Vraagt hij zenuwachtig.
'Tuurlijk, lijkt me leuk.' Zeg ik glimlachend.
"Ik geef je morgen mijn nummer wel." Zegt hij voordat hij mijn arm loslaat en ik uit de lift stap.
Als ik mijn sleutel uit mijn jaszak haal en de deur open kan ik mijn ogen niet geloven.
••••
Ik hoop dat jullie dit deel leuk vonden, wat denken jullie dat Roos zal zien?Tot volgende week! Xx
JE LEEST
Roommates with my bestfriend
Roman d'amour"Ik ben blij dat ik met jou samen mag wonen Roosje, wie zou anders mijn vuile was doen." Zegt Cameron met een grijns op zijn gezicht wat hem er ongelofelijk sexy doet uitzien. Wacht ik kan mijn beste vriend toch niet sexy vinden? • Ontmoet Roos en C...