Pov Cameron
Ik kijk met open mond naar de foto waar Roos op staat te kussen met Owen.
Meent ze dit nu?
'Hoe kom je hier zelf aan?' Vraag ik aan Romy.
"Een vriendin van mij zag daarnet Roos en Owen, wanneer ze net voorbij liep leken ze het wel heel gezellig te hebben samen."
Ik schud mijn hoofd.
Een stukje van mijn hart is nu net afgebroken.
Dit bedoelde ze dus met 'ik ga nog geven naar de jongens'.
"Cam, ik denk dat het gewoon veel beter is al je zou terug komen naar mij, ik zou nooit met andere jongens kussen."
'Ik, ik moet gaan Romy.' Zeg ik zacht terwijl ik de foto uit haar handen trek en ermee wegloop.
Ik hoop met heel mijn hart dat Roos nog niet terug thuis is. Want op dit moment wil ik haar niet eens zien.
Is dit hoe Roos haar voelde toen ik met Romy kuste?
Wat ik deed was voor een dare, niemand heeft haar uitgedaagd om die Owen te kussen.
Wacht maar tot ik hem in mijn handen krijg hoe durft hij om mijn vriendin aan te raken en zelf nog maar te kussen.
Ik sla boos onze voordeur dicht.
Ik ga met mijn handen in mijn haar op onze bank zitten.
Wat moet ik nu doen?
Ik moet Roos vergeven want ze heeft dit ook voor mij gedaan, maar ik weet niet of ik dit kan.
Wanneer ik diep in mijn gedachten ben verdronken hoor ik de voordeur opengaan.
Ik kijk verbaasd op naar een lachende Roos, die doet alsof er niets is gebeurt.
Meent ze dit nu?
Zou ze het nog niet eens eerlijk opbiechten.
"Hey Cam." Zegt ze vrolijk terwijl ze een kus op mijn lippen wil drukken.
Ik draai mijn hoofd langzaam weg.
"Is er iets mis?" Vraagt ze verward door mijn reactie.
'Ik kan hetzelfde aan jou vragen.'
"Huh? Ik snap je niet Cameron er is toch niets mis?"
'Nee, tuurlijk niet.'
"Ik snap niet wat je bedoeld hoor." Zegt Roos.
'Wat heb je gedaan bij de jongens?' Vraag ik hopend dat ze nu eerlijk zal zijn.
"We hebben wat gezelschapspelletjes gespeeld en heel veel gelachen." Zegt Roos lachend.
'Was Owen daar?'
"Ja, waar gaat dit over Cam?"
Ik rol met mijn ogen en neem de foto uit mijn broekzak, gaat ze nu gewoon blijven ontkennen?
Ik gooi de foto op de tafel.
'Kijk hier eens na en zeg nu nog altijd dat er niets is gebeurd.'
••••
Hey allemaal, sorry dat ik weer zo laat upload. Ik ben eigenlijk best wel tevreden met dit deel dus ik hoop dat jullie het ook leuk vinden. Dit boek is genomineerd voor een watty dus hoop ik met heel mijn hart dat ik er 1tje kan winnen haha. Hopelijk tot zaterdag! Xx
JE LEEST
Roommates with my bestfriend
Romance"Ik ben blij dat ik met jou samen mag wonen Roosje, wie zou anders mijn vuile was doen." Zegt Cameron met een grijns op zijn gezicht wat hem er ongelofelijk sexy doet uitzien. Wacht ik kan mijn beste vriend toch niet sexy vinden? • Ontmoet Roos en C...