15. Bölüm

2.1K 90 19
                                    

Multi media: Alya aşkım

Uçaktan iniş yaptım valizle gelmediğim için kolayca çıktım hava alanından.

Hava alanının otoparkından arabamı alıp eve doğru sürdüm.

Sürmekte biraz zorlanıyor olabilirim çünkü elim kırık ve yeni kırldığı içinde ağrı yapıyor!

Evin otoparkına park edip binaya girdim asansörü çağırdım hemen binip 11. Katın tuşuna basıp tekrar açılmasını bekledim.

Açıldığında çıktım. Evin kapısını anahtarlan açtım etrafta kimse yoktu uyuyorlar sanırım yukarı çıktım odamın kapısını açtığımda Mirza yatağımda uyuyordu yüzünde ağladığına dair su damlaları vardı.

Yanağından öptüm yanığını ve saçını okşadım bu odada kalması çok sakıncalıydı bir şey görürse benden uzaklaşabilir psikolojisi bozulabilir bunu istemiyorum.

Çekmeceleri kontrol ettim hepsi yerindeydi fakat ben tabikide işimi sağlama almıştım.

Odada gizli kamera var çalışma masamda duran leptobu açtım şifresini girdim kamera kayırtlarına baktım gördüğüm şeylerle gözlerim açıldı ne hakla benden izinsiz odama girerdi! Görmüş Allah kahretsin!

Onu öldüreceğim! Elimdeki çantayı köşeye attım odasına girdiğimde yoktu aşağı indim koltukta uyuyordu bide piç! Gerçi mafya işlerinden anlamıyorsa bilmesi zor fakat odama girip eşyalarımı karıştırmış olması ve onlara bakması benim onu öldürmeme yetiyor!

Salonun ışığını açtım koltuğun önünde duran masanın üzerindeki suyu alıp suratına fırlarttım sıçramasıyla ayağa kalktı beni görünce şok olmuş ifadeyle bakıyordu.

- Sana bir daha bunu yapmamanı söylemiştim!

Sağ elim kırık olduğu için sol elimi boğazına attım onu çevirip duvara ittim.

- Hangi hakla odama girip eşyalarımı karıştırırsın lan sen! Bide ikinci defa gelip başka yerlere bakıyor piç!

Ani hareketle beni duvara ittiğinde kafam çarpmıştı çok sert vurmuştum ve başımın dönmesinden kanayacağını anlamak zor değil sana bunu ödeteceğim!

Kırık olan elimle diğer elimi duvara kenetledi.

- Ihh!

Kolum zaten kırık bunu yapmasının ona pahalıya patlayacağını bilmesi gerek!

- Asıl sen açıkla onlarda neydi öyle! Uyuşturucu mu kullanıyorsun sen?! Silahlar çakılar jiletler!

- Seni ilgilendirdiğini sanmıyorum!

- Bana bak sana yumuşak davranıyorum çok olmaya başlıyorsun!

- Her şeyden haberdarsın mal ayağına yatma bana altın silahı gördün!

Altın sarısı silahımın herkesin haberi var ama hayatlarında gördüklerine emin değilim görenlerde yaşamıyordur şuan birazdan Bulut'un yaşamıyacağı gibi!

- O silahta adın yazıyordu sadece!

- Ya ben salak gibi mi gözüküyorum sen o kadar iyi biliyorsun ki ama eğer ben bunu birinden duyarsam o zaman seni yaşatmam duydun mu lan beni!

- Şuan üstün olan ben gibiyim.

Duvara kenetlediği kollarımı sıktığında başıma da giren keskin ağrıyla bayılmıştım kucağına sonra tek duyduğum şey Mirza'nın 'abla' sesiydi.

Gözlerim yavaşça araladım hastane olsa gerek.

Bir elimi Mirza tutmuş öpüyordu diğer koltukta da Bulut oturmuştu ona öyle bir baktım ki gözlerimle öldürdüm!

SİYAHIMA BEYAZ OLUR MUSUN? (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin