19. Bölüm

1.8K 85 14
                                    

Bedenime sarılan kollarla uyandım ama bu kollar Baran'ın olamayacak kadar uzundu!

hemen arkama döndüm. Bunun ne işi var acaba burada?!. Hani dese ki ay ben sana ölüyorum 'herkesin olduğu gibi' benimle çıkarmısın sana aşığım hayatımın anlamı anlarımda bu- bir dakika öyle dese herhalde bayılırdım.

Şu an fark ediyorum ki kendisinin üstünde sadece şort var. Baklavalar 'ye beni' desede bir an önce kendime gelsem iyi olacak.

- Ne o cazibeme dayanamadın bakıyorum.

İkinci kez farkediyorum ki bunun sabahtan beri gözü açık ve benim ona baktığımı görüyor!

Şansızlık günüm iki mi olsa bu günde? Bence olmalı falan filan intermilan sormayın nerden geldi bende bilmiyorum 'delirdi yazık' dediğinizi duyar gibiyim.

Üçüncü kez fark ediyorum ki sorusuna hala cevap vermedim.

Çok bekledi mi acaba şu an halan cevap vermediğimi farkına varsam iyi olacak iç sesim sağ olsun ya da olmasın çünkü şu an halan konuşmadım iyice saçmalama günüde olabilirmiş bu gün.

- Ne cazibesi ya sen beni özlemişsin ki gelip sarılmışsın bide gelmiş diyorsun ki ; No o Cazibomo doyonomodun horoldo! Salak!

- Ne alaka klimayı açtım sıcak olduğu için sabah doğru 7 gibi ben uyumaya başladım bu sefer Nil geldi Baran'ı aldı dışarı çıkardı o sırada farkettim sen titriyorsun bende yazıktır dedim sarıldım sana.

- KLİMAYI KAPATA BİLİRİDİN!

- Canım istemedi.

Ihhh!!!! Sinirlerimi bozmakta 1 numara olmaya hak kazandınız Bulut bey! Salak ya bu çocuk şimdide benim canım bir şey istiyor.

- Öylemi Bulut? O zaman benim canımda şimdi bunu istiyor!

Ellerimi göğsüne koyup ittim. Yeri boyladığında gülmeye başladım.

- Ağğ kızım ne yapıyorsun ya!

- CANIMIN İSTEDİĞİNİİİİ.

Tekrar gülmeye başladım ve yataktan kalkıp banyoya kaçtım arkadanda kapıyı kilitledim.

Lavabo işlemi bittikten sonra elimi ve yüzümü yıkadım. Dağılmış saçlarımı elimle taramaya çalıştım. Suyla hafif şekil verdim.

Banyonun kilidini açıp kapıyı açtım.

Oda gömleğini bir yere kadar ilikleyip saçını eline daldırıp şekil verdi. 'Off şuan ne kadar yakışıklı olduğunu farkındamı?'

- Evet.

Gözlerimi büyüttüm şaşkınlıkla.

- Dışımdan mı söyledim?

Dedim korkuyla. Sırıtışından cevabımı almıştım Nolet olsun bu dünya! Konuyu değiştirmeye çalışaraktan.

- Her neyse ben acıktım bir şeyler yiyelim.

- Şişko olacaksın bak her yerinde sivilceler çıkacak kimse seni beğenmeyecek az ye az.

- Canım ben 7. 8. Sınıfta bile erkek tavlıyordum o zamanlarda tek tük sivilceler vardıdaa! O yüzden her halimle güzelim ben çok konuşma!

Gözlerini devirdi inanmamış gibi yaparak döverim ben bunu!

Telefonumu çıkarıp galeriye girdim en başa çıkıp o zamanlar çektiğim fotoğraflara baktım.

- Al bak bak biraz utan.

- Al bak bak biraz utan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SİYAHIMA BEYAZ OLUR MUSUN? (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin