3 ay sonra.
- Şurayada bakalım Venda.
- Ya Alya ayaklarımı hissetmiyorum gel starbucksta kahve falan içelim. Ben biraz dinleneyim.
- Tamam hadi.
Kafeye girip kahve söyledik. Bende telefonumu çıkarıp. Tyler'ı aradım.
- Efendim Papatya?
- Gel bizi al Tay Tay.
- Tamam 10 dakikaya oradayım.
- See you.
Telefonu kapatıp yeni gelen sıcak kahveden bir yudum aldım. Kahve yetmemiş olacak ki birde cheescake istedik. Tamam kabul biraz hayvanık. Sonuçta 15 dakika önce 3 burger gömdüm.
O anda şu zamanlarda "çok olmaya başlayan böğürme geldi" neyseki kendimş tutmuştum.
Verda ile etraftaki çiyanların dedikodusunu yapıp gülüyorduk. Bir tanesi götünde biten bir etek giymişti.
- Hişşt! Şurdakine bak. Tam or-
- Küfür etme Alya. Sonra bende tutamayıp saydırıyorum.
Tekrar güldük. O sırada telefon çalmaya başladı.
Tay Tay arıyor...
Telefonu cevapladım.
- Geldim ben papatya. Sizi bekliyorum.
- Tamam geliyoruz şimdi bizde.
- Çabuk. Bekletmeyin fazla.
Telefonu suratına kapattım ve Venda'ya döndüm.
- Hadi. Gelmiş.
- Tamam. Ben hesabı ödeyip geliyorum.
Kafamı sallayıp çıktım. Etrafta Tay Tay'ın arabasını ararken buldum en sonunda. Arabaya ilerleyip ön kapıyı açtım.
Sarıldık ( Sevgili değiliz).
- Ee hani bizim Venda?
- Hesabı ödeyip geliyor.
- Ona kitledin öylemi.
Omzuna yumruk attım gülerek.
- Salak.
Arka kapı açılınca Tay Tay'da arabayı çalıştırmaya başladı. Venda binip arkasından kapıyı kapattı. Araba ilerlerken yine gülüşüyorduk. Ben müziği açıp coştururken Venda uyuyordu. Bizde Tay Tay'la kopuyorduk.
Yine o iğrenç his gelince camı açtım nefe alabilmek adına.
Bir şey değişmeyince kapıya vurdum. Tay Tay anlamış olacak ki durdu ve kapının kilidini açtı.
Arabadan inip çimenlerin yanına koştum. Tekrar böğürünce elimle saçımk toplayıp kustum. Hemen yanıma geldiler. Venda saçlarımı toplamama yardım etti. Ben halan kusarken Tay Tay su getirmişti. Kusmam nihayet ki sona erdiğinde elindeki suyu bana içirdi yavaşça.
- Bi doktora görünsen mi artık?! Çok fazla olmaya başladı bu. Beni korkutmaya başladı çünkü.
- Ya gerek yok Tay Tay. Sabah akşam buzlu kokteyl içiyorum ondan, üşütmüşümdür kesin.
- Peki bu kilon? Alya?
- Vendaa! 3 tane hamburger yedim ondan olmasın. O gğn tartıldım 1 kilo almışım sadece.
- Peki öyle olsun bakalım Papatya hadi arabaya kızlar üşüyeceksiniz. Bu gün kar yağışı bekliyorlar.
Arabaya geçtik. Tay Tay arabayı tekrar çalıştırdı. Yol biraz uzun olabilir ama her seferinde bu semt teki avm yi seçiyoruz. Hem yol eğlenceli hemde buradaki alışveriş merkezi daha güzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIMA BEYAZ OLUR MUSUN? (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionArgo vardır, sadist kitabıdır, işkence sahneleri olacaktır. Alya Derin büyük bir mafya. GOLD olarak tanınan bu kızın hayatı karmakarışık bir labirent gibi. Çok zeki olan Alya hikayenin sonunda aslında ne kadar salak olduğunu öğrenecektir. Yalanlarl...