21. Bölüm

1.6K 76 7
                                    

Eve gelmiş bulunmaktayım ama canım sıkılıyor ve ne yapacağımı bilmiyorum canım sıkılınca ya uyurum yadaa uyurumm veyaa uyurum en kötüsü uyurum. Odama çıktım yatağa atladım ve tavana bakma işlemine geçtim yarın üniversiteye giriş yapıyorum oyunculuk bölümü geldi onu okuyacağım almancam, ingilizcem, fıransızcam ve son olarak korece biliyorum ispanyolcayı ve farsçayıda öğrenmeyi düşünüyorum bu dilleri niye öğrendim?

Öğrendim çünkü farklı dillerde küfür atmak güzel oluyor aynı zamamda izlediğim filmleri anlamak ve genelde yurt dışında olduğum zamanlaroda iyice pekiştirdim eğlencelide.

Yarın giyeceğim kıyafetlerimi hazırlayıp, mutfağa girdim kendime kahve yapıp balkona çıktım.

Hava buz gibi cidden. Sıcak kahvemi yudumladım.

- pöğşuttt

- Ayy yandım siktirrr!! Ne diye sıcak kahveyi direk içersin daha dumanıı üstündee ya off diliimm!!

Kahveylen bardağı aşağıya attım paramparça oluşunu izleyerek sırıttım.

Balkondan çıkıp tekrar odama çıktım.

Kapının kilit sesi geldi aşağıdan kesin Mida ile Mirza gelmiştir başka kim gelecekk zaten. Bunlarda iyice geziyorlar haa hiç demesinler Alya sende gell hayınlar!

Somurtup yatağa uzandım telefonumu aldım elime.

Buluttan mesaj var aslında saf değilim Bulut'un bana karşı hisleri olduğunu anlayabiliyorum yaptığı kıskançlıklar belki bende bir şeyler hissediyorumdur. Ama emin değilim ya bu hisleri büyümeden kökten yok edeceğim ya da ona aşık olacağım her neyse mesaja gir boş yapma.

Mesaja tıkladım. Ama ondan önce adını değiştirdim.

Öküzcük : Naber? Özledin mi beni? :)))

Siz : He aynen çok özledim o kadar
özledim ki umarım ölürsün puhaha


Telefonu kapattım salisesinde mesaj sesi geldi resmen.

Öküzcük : Çok mu komikkk neyse sana bir iyi bir haberim var.

Siz : Söyle uzatmaadann!

Öküzcük : Sana çıkan ünversiteye geldim. Nasıl? Ordada sana hayatı zindan edeceğim.

Şaka mı ya bir insan nasıl hem sevip hem zarar vermem ister cidden anlamıyorum

Öküzcük : Eee süper haber değil mi? Bencede öyle.

Öküzcük : Cevap versene çok mu korktun? Ağlıyormusun yoksa şuan hahah.

Öküzcük : Heyy

Öküzcük : piştt

Öküzcük : Hadi ama cevap vermeyece misin?

Sadece görüldü atıp çıktım. Pijamalarımı giyip yatağa uzandım ve gözlerimi kapattım.

****

Alarm - Dot dot dooot dot dot dot doot

- Ohff çok çabuk sabah oldu yaa güle güle yaz tatili hoşgelmedin allah belanı versin okul!!!

Kafamı yastıktan kaldırdım halan çalan alarmı kapattım ve yataktan kalkmaya çalıştım bakın çalıştım diyorum çünkü kalkarken yorgan ayağıma dolanmış yeri boyladım süperr güne başlangıcımız harika devamm off popom acıdı ama odanın kapısı açıldı o anda dırırınn kim acaba.

SİYAHIMA BEYAZ OLUR MUSUN? (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin