Gözlerimi yavaşça açarak satte baktım. Erken uyanmıştım. Telefonumla biraz ilgilendikten sonra oturur pozisyona geldim.
Yataktan kalktım salına salına banyoya yürüdüm. Rutin şeyleri hallettikten sonra dolabımın karşısına geçtim.
Haki düğme detaylı omuzlar açık yeşil bir bluz altına açık mavi geniş bir mom jean giydim. Siyah, altın halkalı bir kemer taktıktan sonra makyaj masam geçtim.
Her zamanki makyajımı yapıp naif bir kolye ve ona uyumlu bileklikler taktım.
12. Sınıf rahatlığı diye bir şey vardı.
Telefonumdan saate baktım.
Bir kahvaltılık vaktim vardı halan. Hızlıca aşağı inerek küçük çaplı bir kahvaltı hazırladım ve yemeğe başladım.
O sırada hazırlanmış bir şekilde aşağı inen Mirza yavaşça yanıma geldi ve yanağımda bir makas alarak oturdu ve tabağını doldurdu.
- Günaydın güzelim. Döktürmüşüz yine.
Gururlanarak baktım.
- Tabii ne sandın.
Havadan sudan konuşarak kahvaltı ediyorduk.
Bende yiyebildiğim kadarını yiyerek kalktım ve hemen masayı toparlamaya başladım.
Mirza ile evden çıkarak en hızlı sürüşümle direk okula geldik.
Sınıfa girdiğimde yarısı dolmuştu.
Sırama geçerek yayıldım ve çantamı yanıma koydum.
Mida yanıma geldi ve bana baktı.
- Kanka? Çıkışta direk tekneye gidelim. Bizimkine. Sinem okey. Sende geliyorsun. Hem eğleniriz uzun zamandır yapmadık bir şeyler.
- Olur.
Telefonumu çıkardım ve Mirza'ya gelmeyeceğimi söyleyen anlayacağı bir mesaj atıp telefonu kilitledim
Derse çok sevdiğim (!) öğretmen Gülsen hoca girip tipik gıcıklıklarından birisi olan yazı yazdırmaya başladı girdiği gibi.
Tabii benim için geçerli değil çünkü ben yazı yazmam. Buda onu gıcık eder. O dahil bütün hocaları eder tabiiki. Sonumuz müdürün odasında biter. Müdürün odasına girişim ve beni azarlaması yerine öğretmeni azarlayınca tam filmlik sahne oluyor. Kim olduğumu bilen müdür ben okula geldiğim günlerde kaçacak delik arıyor.
Gülsen göz ucuyla bana bakıp kafasını çevirdi.
- Alya?
Gözlerimi devirdim. Çattık yine.
Sıraya daha çok yayılabilirmişim gibi yayıldım ve alayla hocaya baktım.
- Efendim hocam?
Gözlüğü onu daha çirkin yaparken gözlüklerini üzerinden bana baktı.
- Kalk tahtaya.
Oflayıp ayağa kalktım ve tahtanın önüne geçtim. Yanıma gelip tahtaya bir soru yazdı ve elindeki tahta kalemi bana uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIMA BEYAZ OLUR MUSUN? (DÜZENLENİYOR)
Roman pour AdolescentsArgo vardır, sadist kitabıdır, işkence sahneleri olacaktır. Alya Derin büyük bir mafya. GOLD olarak tanınan bu kızın hayatı karmakarışık bir labirent gibi. Çok zeki olan Alya hikayenin sonunda aslında ne kadar salak olduğunu öğrenecektir. Yalanlarl...