24. Bölüm

1.6K 70 11
                                    


- Alya?
- Alya hadi kalk gitmemiz lazım.

- Hığğğ.

Gözlerimi açtım yavaşça. Yukardan dikilmiş bana bakıyordu.

- Ya daha güneş çıkmamış bu ne acele.

- Okula geç kalmak istemezsin diye düşündüm.

Kafamı salladım ve ayağa kalktım çadırdan çıktım. Hava soğuktu. İçimin ürperdiğini hissettim.

Toparlanıp eşyaları bagaja koyduktan sonra arabaya bindik. Bulut arabayı çalıştırıp klimayı açtı.

- Ben uyuyorum gelince uyandırırsın.

- İyi.

Kolumu cama yaslayıp üzerine kafamı koydum ve kendimi uykuya bıraktım.

*****

Hafifçe açtım gözlerimi esnedim hayvan gibi.

- Acıktım.

- Gitti Alya geldi oburiks, yeriz birazdan bekle yakında bir çorbacı biliyorum oraya gideriz.

Kafamı salladım.

Çok geçmeden küçük esnaf lokantasına benzer bir yerin önünde durduk. Arabadan inip lokantaya girdik. Bir masaya geçip oturduk.

Yanımıza bir amca geldi.

- Ne alırdınız? Mercimek Çorbası? Ezogelin çorbası? Mantarlı tavuk çorbası? Kuru fasulye? İçli köfte? Balık?

- Ben mantarlı tavuk çorbası alayım bir tane.

- Banada ondan gönder abi.

Çorbalarımızı beklerken lokantanın kapısında 3 genç erkek belirdi girdikleri gibi gürültü oluşmuştu. Bir masaya geçip oturdular gözüm onlardayken kumral saçlı olan çocuk bizim masaya doğru baktı. Beni görünce kaşlarını kaldırdı dudağını ısırdı ve göz kırptı gülerek.

Elimi kaldırdım selam bağbında. Önüme döndüğümde Bulut sandalyeden hızla kalktı. Karşı masaya doğru hışımla gitti ve çocuğu yakasında tutup duvara yapıştırdı.

Hemen ayağa kalkıp koşarak oraya gittim.

Bulut'un kolunu tuttum. Bana baktı sert bakışlarıyla. Geri çekil canını yakarım der gibiydi.

- Ya ne oluyor sakin olsana!

- Kimse benim yanımda bulunan bir kıza böyle yavşayamaz!

- Abartmıyor musun? Bıraksana çocuğu!

- Neyi abartıyorum acaba bunlar normal şeyler mi?!

O sırada çocuğun arkadaşları Bulut'u çektiler. Bende Bulut'un kolundan tutup masaya geri oturttum.

Çorbalar geldiğinde içip kalktık. Yol boyu konuşmadık. Ne ben nede o , hiç bir girişimde de bulunmamıştık zaten.

Beni evime bırakıp kendisi gitti bende yavaşça evime çıktım.

Yukarı çıkıp duşa girdim direk. Ilık su bedenimden akarken rahatlamış hissettim kendimi. Duştan çıkıp aaçımı kuruttum. Çekmeceden havlumu çıkarıp kendime sardım. Odama geçip dolabı açtım iç çamaşırlarımı ve giyeceğim kıyafetleri çıkarıp yatağa bıraktım. Vicuduma krem sürüp çıkardıklarımı giydim. Parfümümü sıktım belime silahımı ve GOLD'u takıp saate baktım.

06:20

Alarmın çalmasına son yarım saat. Çantamı hazırlayıp yere bıraktım. Beyaz montumu giyip cebime telefonumu ve kulaklığımı koydum.

SİYAHIMA BEYAZ OLUR MUSUN? (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin