Yatakta sıçramamla uykumdan uyanmış oldum hani insan bir gün normal uyanır ondan yok mu ya gözlerimi sinirlee açtım. MİDA!
Yatakta tepiniyor yani ben diyorum bunun aklının yerine pok koymuşlar yoksaa hadi bari biraz bana çekseydi ya bu nedir!
Ben zekası üstün mükemmel biri olarak söylüyorum ki bu arkadaşta sorun var bir psikoloğa falan görünsün yani. Önümde sallanmaya devam eden ele döndüm düşüncelerimden ayrılıp.
Elin sahibi yani Mida'nın bileğini tuttum hemen.
- Siktir gitttt!!
- Kes be gitmiyorum! Kahvaltı hazırladım ama sen uyanmayınca böyle uyandırayım dedim Alya aşkım nede iyi yapmışım amaa.
Elini hızla çektim ve kafamı yastığa gömdüm boğuk çıkan sesimle Mida'ya çemkirdim.
- Kes Mida kesss bıktımmm lann bıktımmm ya ben uyumak istiyorum.
O sırada aklıma gelen randevumla yerimden sıçradım.
- Saat kaççç??!!!
- 2 ye geliyor bebeğim o yüzden uyandırdım ya yoksa bana hava hoş yani.
- Ananın nikahıı o kadar saat uyuyormuydum ben! İnsan uyandırır nasıl kankasın sen seni kardeşlikten reddediyorum!!! Bu gün ben kankilerimle sinemaya gideceğim!!
- Kimmiş lan onlar! Sattın mı beni iki günde pisliiikkk bende seni iyi bilirdim!!! Sana hayatımdan uzaklaştırma davası açıyorum siktir gitt Alyaaa!!!
- Ulan benim evimde bana posta koyuyosun ne ayaksın yawrum?
- Eşyaları ben aldım sonuçta delirtme beni hepsini alırım geriii!!
- Verilen mal geri alınmaz derlermiş gülüm hade canım hadee uzaaa zaten azıcık vaktim kalmış.
Yataktan hızla kalkıp odadan çıktım. Banyoya doğru paytak adımlarla yürümeye başladım.
Poffff normalde erken kalkan ben acaba neden bu kadar geç kalktım ama doğru dün biraz içmiştim ondandır.
İşlerimi halledip ( diş fırçalama, işeme, el yüz yıkama) banyodan çıktım. Üstüme spor bir şeyler geçirdim.
Merdivenlerden zıplaya zıplaya indim .
Mutfağa girip masada kahvaltı yapan minnoşlara baktım Mirza'ya ve Mida'ya birer öpücük kondurdum. (yanaktan! Fesatlaşmayın😂) Bende bir servis tabağı alıp masaya oturdum.
Tabağıma omlet, salam, sucuk, patates kızartması. Salatalık,domates ve süzme peynirden koydum zeytinden nefret ederim aslında kusuyorum yediğimde peyniride yemiyorum sadece süzme olursa yerim oda nadir.
Bir parça nerden geldiğini bilmediğim simit ve ekmek aldım ben almadım çünkü yani.
Kahvaltımı hızla bitirip kalktım.
- Ben kaçar beybiler.
Mirza - Mida ; Nereye?
- Hımmm walla kısmetse cehenneme değilsede sinemaya.
İkisi mal mal baktılar tabikisi işte beyin kapasitesi az olunca olmuyor ne yapabiliriz.
- Neyse yormayın o azcık olan aklınızı arkadaşlarla sinemaya gideceğim geç dönerim aramayın mümkünse de hadi see youu bebekler.
El sallayıp çıktım kapının önüne gelip ayakkabımı giydim askıda duran anahtarı ve ceketimi alıp çıktım.
Binadan çıkarken aynı zamanda ceketimi giydim arabayı açıp geçtim temizlenmiş. Mida'nın işi. Arabayı satmaya gideceğim ilk önce. Onun yerine bir motor alacağım çünkü araba fazla yakıyor ve o kadar bütçem yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIMA BEYAZ OLUR MUSUN? (DÜZENLENİYOR)
Novela JuvenilArgo vardır, sadist kitabıdır, işkence sahneleri olacaktır. Alya Derin büyük bir mafya. GOLD olarak tanınan bu kızın hayatı karmakarışık bir labirent gibi. Çok zeki olan Alya hikayenin sonunda aslında ne kadar salak olduğunu öğrenecektir. Yalanlarl...