Sabah güneş ışınları gözümü delercesine vuruyordu 'uyan!' der gibi yataktan gözü uykulu kalkıp hışımla perdeyi çektim ve tekrar yatağa uzandım ve biraz daha uyudum.- Ahh uyku ne kadar güzel şeysin sen.
Artık çok uyuduğumu düşünüp kalktım hemen yerdeki terlikleri giyip odadaki banyoya oaytak paytak yürüdüm.
Rutin şeyleri halledip çıktım üstüme bir şeyler geçirdim telefonumla oda kartını arka cebime koyup odadan çıktım.
Telefonum çalmaya başladığında çıkardım cebimden.
- Yes?
- Alya ben otelin lokantasındayım masa falan ayarladım oturuyorum sende gel hadi uyuyorum deme sakınn öldürürüm!
- Yok odadan çıktım yeni bekle geliyorum.
- Ok.
- Ok nedir? ya Ok nedir? Mesajlaşmıyoruz kızım sabah sabah asabiyetlerim bozuk sersemim zaten!
- Bekliyoruuummm canımm seu youuu.
Telefonu suratıma kapattı bir ingilizce öğrenmiş Allaht'tan ben knu sınavdada gördüm.
Otelin kahvaltı salonu aynı zamanda akşam yemeği lokanta diyoruz kısaca amaaan Mida'yı arıyorum yok okadar büyük ki!
Bana mal mal hareketler yapıp el sallayan birini görünce anladım Mida olduğunu salak lan bu walla ya.
Yanına gittim sandalyeyi çektim ve oturdum.
- Aynı tabaktan banada yapsana hiç halim yok.
- Hadi yine iyisin bu gün neşem yerinde hazırlayıp geliyorum.
- Tenksss.
Kollarımı masaya koyup başımıda üstüne koydum yüzüm görünmeyecek şekilde ve gözlerimi kapattım.
Yorgunuuuğğğmmm ohffffff yuqum gelirr.
- Al bakalım.
Kafamı kaldırdım. Tabağı masaya bıraktı kahvaltımızı yaptık ağır ağır sonra çay içtik birer tane hala içiyoruz şuan bayadır oturuyoruz yani öğlen yemeğine bile gelen oldu.
Yanımdaki sandalye çekilince irkildim kafamı sağa çevirdim Buğra'yı görünce şaşırdım.
- Selamm tünaydınlar.
- Sanadaa.
Çektiği sandalyeye oturdu.
- Bu arkadaşın mı?
Yönelttiği soruyla kafamı salladım ve konuştum.
- Bu Mida. Mida kanka buda Buğra anlatmıştım ya sana.
- Hııı iyiymiş fazla iyi baya iyi yani.
- Midaaaa!
- Gözlerin çok güzel bu arada Buğracım.
- Teşekkür ederim Mida seninde öyleler.
- Yok yaa benim ki bildiğin yeşil en güzel şu Alya ile senin ki maviş maviş.
- Mida'cım bu gün Buğra bize Havaii'yi gezdirecek beni davet etti sensiz olmaz dedim birlikte gideceğiz.
- Çok güzel ozaman biz Alya ile üstümüzü değiştirip gelelim.
Bana bişey sormadan elimden çekti az daha sandalyeden düşüyordum sürüklene sürüklene gittim onla.
- Kızım bu Buğra'yı bana ayarlasana çok yakışıklı beaaa öldümm bakışlarıyla yıktı beniii evlenecem onunla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIMA BEYAZ OLUR MUSUN? (DÜZENLENİYOR)
Novela JuvenilArgo vardır, sadist kitabıdır, işkence sahneleri olacaktır. Alya Derin büyük bir mafya. GOLD olarak tanınan bu kızın hayatı karmakarışık bir labirent gibi. Çok zeki olan Alya hikayenin sonunda aslında ne kadar salak olduğunu öğrenecektir. Yalanlarl...