အရမ္းမုန္းေသာ္လည္း....ခ်စ္ခ့ဲသည္
အပိုင္း (၈)
သုတ pov :
ကြၽန္ေတာ္တို႔ သခင့္အိမ္ေရာက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္န႔ဲ ကို က တစ္ခန္းထဲ အတူတူဘဲ ေနၾကတယ္။ ကို က လန္းသြားေအာင္ ေရခ်ိဳးမယ္ဆိုၿပီး ေရခ်ိဳးခန္းထဲ ဝင္သြားတယ္။ ကို ေရခိ်ဳးၿပီး ဝတ္ဖို႔ အတြက္ ညအိပ္ဝတ္ဆံုေလး ထုတ္ထားေပးလိုက္တယ္။ ၁၅ မိနစ္ေလာက္ေနေတာ့ ကို ထြက္လာခ့ဲတယ္။ အေပၚပိုင္း ဗလာက်င္းန႔ဲ ေအာက္ပိုင္းက Towel တစ္ခု တည္းဘဲ ႐ွိတယ္။ ကို႔ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ျပံဳးစိစိန႔ဲ။ အျမင္ကတ္လိုက္တာ။ ငသု ေရ အ့ဲတာ မင္းအမွားဘဲ။ ငါသ္ိေနတယ္ေနာ္။ကြၽန္ေတာ္ က္ိုယ့္ဘာသာ အေတြးေတြ ရပ္လိုက္ၿပီး ေရခ်ိဳးခန္းထဲ တန္းဝင္သြားတယ္။ ခုန္ေနတ့ဲ ရင္ကိုလည္းဖိထားရတယ္။ အသက္ကိုဝဝ႐ူသြင္းၿပီး ခနေနမွ ေရခ်ိဳးလိုက္ေတာ့တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ေရခ်ိဳးခန္းထဲက ထြက္လာေတာ့ ကိုယ္က အိပ္ေပ်ာ္ေနၿပီေလ။ ကြၽန္ေတာ္လည္း အဝတ္အစားျမန္ျမန္ဝတ္ၿပီး ကို႔ ရ့ဲ ေဘးနားမွာဘဲ ဝင္လွဲလိုက္တယ္။ ျပင္ဦးလြင္ ေဆာင္းကေတာ္ေတာ္ေအးတယ္ဗ်ာ။ ေရေႏြးန႔ဲ ခ်ိဳးတာေတာင္ ဒီေလာက္ေအးတာ။ေရေအးန႔ဲ ဆိုရင္ ေလျဖတ္ေလာက္တယ္ဗ်ာ။ ကြၽန္ေတာ္ေတြးရင္း အိပ္မလို႔ၾကံခါမွ ကို႔က ႐ုတ္တရက္ လွမ္းဖက္ၿပီး ကြၽန္ေတာ့္ကို အေပၚကေန အုပ္မိုးၾကည့္ေနတယ္။ အမယ္ေလး ရင္ေတြ ခုန္လိုက္တာ။ ကို႔မ်က္ႏွာက တျဖည္းျဖည္း ကြၽန္ေတာ့္ မ်က္ႏွာနားကပ္လာတယ္။ ကို႔က နဖူးကို စနမ္းတယ္။ၿပီးေတာ့ ပါး၂ဖက္ကိုနမ္းတယ္။ၿပီးေတာ့ ေမးေစ့ကိုနမ္းတယ္။ အနမ္းေတြကို ခနရပ္လိုက္ၿပီ ကြၽန္ေတာ္ မ်က္လံုးေတြကို ေသခ်ာ စိုက္ၾကည့္ၿပီးၿဖိဳး "ခ်စ္တယ္ သု။ ကိုယ္ကမာၻမွာ သုကိုသာ အခ်စ္ဆံုးဘဲ။ သု ကို႔ကို ထားမသြားရဘူးေနာ္။အခ်စ္ကေလး"
သု "သု လည္း ကို႔ကို အရမ္းခ်စ္တယ္။ ကိုလည္း သု႔ကို ထားမသြားရဘူးေနာ္။"ကြၽန္ေတာ္စကားလံုးဆံုးေရာ ကိုက ကြၽန္ေတာ့္ အေပၚႏႈတ္ခမ္းပါးေလးကို တစ္လွည့္ ေအာက္ႏႈတ္ခမ္းပါးေလးကို တစ္လွည့္ ဆီ နမ္းေနတယ္။ ကြၽန္ေတာ္လည္း ကို႔ကို ဖက္သြယ္ရင္း ကို႔အနမ္းေတြကို ျပန္လည္ တံု႔ျပန္ေပးလိုက္တယ္။ အနမ္းေတြက တျဖည္းျဖည္း အနမ္းေတြ ၾကမ္းလာၿပီး က္ို ေခၚေဆာင္ အခ်စ္ကမာၻဆီသို႔ အလည္ေရာက္သြားေတာ့သည္။(သာသာ ဘာမွမသိဘူးေနာ္🙈🙈🙈)
YOU ARE READING
အရမ်းမုန်းသော်လည်း ချစ်ခဲ့သည် / အရမ္းမုန္းေသာ္လည္း ခ်စ္ခ့ဲသ{Completed}
Romanceဖတ်ရှု့ဝေဖန်ပေးကြပါအုံးနော် ဖတ္႐ႈ့ ေဝဖန္ေပးၾကပါအံုးေနာ္