Adsız Bölüm 20

192 10 0
                                    


Prens duyduğu sesle başını o tarafa çevirmişti ama orada sadece bir kedi vardı. Prens muhafızların durmunun iyi olduğunu bilse hemen şimdi yola çıkardı ama en güçlü muhafızlarını yohanlimin güvenliği için kaç gündür yoldaydı. O yüzden bu gece dinlenmeleri için zaman tanıyacaktı ve yarın hemen chi imparatorluğuna yola çıkacaktı. Bu düşünceler içinde yarının ne getireceğini bilmeden uyuyakalmıştı. Perdenin arkasına saklanmış gölgede olduğu yerden çıkıp yavaşça prense doğru ilerlemeye başlamıştı. gölge prensin oturdup uyuyakaldığı yere gelip yanına oturmuştu.

- Seni çok özledim. Bunu bana nasıl yaparsın diye seninle kavga edecektim. Hatta buradan gidiyordum ama son anda sözlerini duymam beni durdu.

Prenses ne olduğunu anlamadan boylu boyunca oturduğu mindere uzanmıştı.

- Demek beni bırakıp gidecektin!!

- Sen uyumuyor muydun?

- Sence?? Senin ölüm haberini alıp uyumam mümkün mü? Kalbime ok atmıştın ama ölüm haberinle kalbim bir kılıçla ortadan ikiye ayrıldı. Neden geldiğin halde ortaya çıkmadın?

- Çünkü evleniyordun.

- Senden başkasına bakmayacağımı söylemiştim. Sözlerime değer vermesini öğren. Söyle bakalım ne yapmayı planlıyordun? Yoksa chi imparatoruna geri mi dönecektin?

- Hayır. Asla oraya geri dönmem. Buradan uzaklarda bir köye gidecektim. Sıradan bir hayat yaşayacaktım.

- Beni hiç düşünmedin mi? Beni kalpten öldürecek miydin? Eğer gitseydin ben yaşayan bir ölü olacaktım.

- Başkasına bakmanın cezası olurdu. Ne yani sen hem başka prenses eşler al hem de ben yanında kalayım. Eğer evlenseydin beni burada asla tutamazdın.

Prensin gözleri parlıyor ve dudaklarındaki gülümseme bir an olsun sönmüyordu. Prensese yaklaşıp alnına bir öpücük kondurmuştu.

- Benim kıskanç prensesim.

- Hiçte bile kıskanç değilim.

Prenses debelenip prensin kollarından kurtulmaya çalışsa da bu pek mümkün görünmüyordu.

- Tabi tabi sen de kıskanç değilsen ben de bir ejderhayım.

Prenses burnunu kıvırıp başını sağ tarafa çevirmişti.

- Ejderhasın zaten. Çirkin ejderha.

- Kim ben mi çirkinim? Diyardaki tüm kızlar benim ne kadar yakışıklı olduğumu bilir.

- O prens olduğun içindir. Sana ilgi duyuyorlar çünkü prenssin.

- Ya sen prenses ? sen de mi prens olduğum için benim peşimdesin?!!

Prensin yüzündeki muzip ifade hiç gitmiyordu. Prenseste prense ayak uydurup gülümsemeye başlamıştı.

- Elbette. Kim yakışıklı hükümdar prensle olmak istemez?!!

Prenste gülümseyerek başını yukarı kaldırmış ve sonra prensesin burnuna burnu değecek kadar yaklaşıp konuşmaya başlamıştı.

- Hımm demek artık evliliğimizi tamamlamak için hazırsın!! O zaman bu gece evliliğimizi tamamlayalım.

Prensesin itiraz etmesine fırsat vermeden onu öpmeye başlamıştı. prenses nefessiz kaldığı sırada prensi ittirmişti. Prens kendini yan tarafa atıp gülmeye başlamıştı. bir eliyle de dudaklarını tutuyordu. Prensin hemen minderin üzerinden kalkıp bağırmaya başlamıştı.

prensesin yoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin