Adsız Bölüm 26

94 6 0
                                    


- Bunu evet olarak kabul edeceğim. Seni sevmiyorum dersen o zamanda dudakların ceza çekecek.

Prens prensesin dudaklarını baş parmağıyla okşamış, daha sonra da küçük bir öpücük kondurmuştu. Prensesin alnını kırıştırması prensi gülümsetmişti.

- Rüyanda bile benden hoşlanmıyor musun?

Prenses huzursuzca ona daha da sokulmuştu.

- Anladım anladım rüyanda bile bana itiraf edemiyorsun.

Prens kahkahasını elleriyle ağzını kapatarak engellemişti. O da gözlerini yumarak kendini uykunun kollarına bırakmıştı.prensesin gözlerinden bir damla yaş özgürlüğünü ilan etmişti.onu ne kadar severse sevsin ona bunu söyleyemezdi. Şayet ölmesini istemiyorsa!! Ölmesini engellemenin tek yolu ondan uzak durmak iken o chi imparatorluğundan kaçıp buraya gelmişti. Çünkü anlamıştı ki ondan uzak durması kalbinin ölmesi demekti. O yüzden ondan uzak kalamıyordu. Prense biraz daha sokulup uykunun kollarına kendini bırakmıştı.

Prens ertesi gün tüm ülkeye prensesin geldiğini duyurmuştu. Chi imparatorunun casusları da bu haberi chi imparatoruna hızla ulaştırmışlardı. İmparator bu haberi duyunca tahtına hem şaşırmış hem de mutlu bir ifadeyle oturmuştu. Onun yaşadığını duymak tüm dünyaya sahip olmakla eşitti kendisi için. tüm gün yüzündeki aptalca gülümsemeyi bir türlü silememişti. Kendini kandırmasına rağmen ona kızamamıştı. O yaşıyordu ya gerisi önemli değildi. Bu düşüncelerle yürürken saray kahininin dairesinin önüne geldiğini bile fark etmemişti. Taa ki saray kahini imparatora selam verene kadar.

- Majesteleri buraya kadar geldiğinize göre sizi endişelendiren bir şey mi var?

- Saraydaki son haberleri duyduğuna eminim. Ne istediğimi de tahmin edecek kadar akıllı olduğunu düşünüyorum.

- Prensesin size geri dömesini istiyorsunuz.

- Evet en kısa zamanda bana dönmesini istiyorum.

- 2 şekilde size gelebilir. Birinci yol onu buna zorlayarak gelmesini sağlarım. İkinci yol ise hafızasından prense karşı hislerini silip size aşık olduğunu düşünmesi sağlayabilirim.

- Zorlamak derken ne demek istedin?

- Rüyasına girerek buraya gelmezse prensin öleceğini söylemem ve birkaç korkunç rüya görmesini sağlamak bunun yeterli olur. Ama ikinci yol daha kolay hem de size aşık olacak.

- Ben onun beni kendiliğinden sevmesini istiyorum. İradesi dışında onu zorlamak istemiyorum.

- Peki o zaman birinci yolu deneyeceğim. 3 gün içerisinde saraydan çıkacak merak etmeyin. Siz adamlarınızı ayarlayın prensesi almak için.

- Peki.

İmparator adamlarına hükümdar prensin ülkesine gidip dağu kapısındaki handa kalmalarını söylemişti. Chi imparatorunun kahini zaman kaybetmeden hemen o gece prensesin rüyasına girmişti. Prenses yine prensin kollarında uykuya dalmıştı. Gördüğü rüya o kadar onu korkutmuştu ki prensin kıyafetlerini sıkıca çekmeye başlamıştı. prens prensesin tepkilerine uyanıp onu uyandırmaya çalışmıştı ama bu mümkün olmamıştı. Çünkü prenses kollarının arasında prensi kanlar içerisinde tutuyordu. prensin sarayı yanıyordu. Tüm askerler ve halk ölmüştü. Heryer kırmızı ve siyahtı. Gkyüzü kapkaranlık yeryüzü ise kan ve yangınlardan dolayı kıpkırmızıydı. Prenses hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Ama ne prens uyanıyordu ne de hiçbir şey canlanıyordu. Karanlığın içinde siyahlar giyinmiş bir adam ondan tarafa doğru gelmişti. Adamın yüzü pelerininin şapkası yüzünden görünmüyordu.

prensesin yoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin